کار خوب داوران ایرانی در کشتی قهرمانی 2017 آسیا در تایوان
1396/03/27-19:03
1904
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : داوران

کار خوب داوران ایرانی در کشتی قهرمانی 2017 آسیا در تایوان

سلطان زاده و رضا پور به عنوان روسای تشک B و C این رقابت ها قضاوت می کنند

کامران سلطان زاده و بهروز رضاپور 2 داور درجه یک بین المللی اعزامی به رقابت های قهرمانی 2017 جوانان آسیا که همراه با تیم های کشتی فرنگی و آزاد راهی تایوان شده اند، تا پایان روز نخست رقابت های کشتی آزاد، با قضاوت های خوب و بی نقص خود از اعتبار داوری ایران در سطح آسیا دفاع کردند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در این رقابت ها که داوران درجه یک قبول شده در آزمون تئوری اتحادیه جهانی کشتی نیز شرکت داشته و آزمون عملی خود را می گذرانند، سلطان زاده و رضاپور به عنوان روسای تشک های B و C قضاوت کردند.

مدرس داوری این رقابت ها چی چی اوغلو مسوول آموزش قوانین کمیته داوران اتحادیه جهانی از ترکیه است که کنترل و ازمون ارتقای درجه داوران بین المللی را زیر نظر دارد.

وی در کلینیک توجیحی قوانین، خواستار توجه داوران نسبت به تشخیص درست به گزینش کشتی گیر کم کار در شرایط مساوی ، تشخیص کشتی گیر خاطی در خروج از تشک ، فرار از فن ، فرار ازتشک ، فنون خطا و در نهایت کشتی منفی از سوی کشتی گیران تدافعی شده است .

 لازم به یاداوری است که عملکرد داوران درجه متقاضی ارتقای درجه به S1 که در آزمون کتبی قبول شده اند، از سوی کمیته داوران اتحادیه جهانی کشتی به عنوان آزمون عملی آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

قهرمانی کشتی 2017 جوانان آسیا – تایوان – داوران بین المللی کشتی ایران

اشتراک گذاری