پنج فرنگی کار ایران در رقابت های قهرمانی آسیا امروز روی تشک می روند
1396/02/24-10:02
884
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

پنج فرنگی کار ایران در رقابت های قهرمانی آسیا امروز روی تشک می روند

این رقابت ها فردا شب به پایان خواهد رسید

مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی 2017 آسیا عصر روز گذشته سه شنبه در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند تا از صبح امروز به مصاف آنها بروند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی این رقابت ها فردا شب به پایان خواهد رسید.

وضعیت قرعه نماینده ایران در پنج وزن نخست به شرح زیر است :

66 کیلوگرم: شرکت کننده 11 نفر

علی ارسلان، نماینده ایران در این وزن در دور نخست به مصاف جینچول پانگ از کره شمالی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده سانگون اوه از کره جنوبی و اینگ هوا تانگ از چین تایپه رو به رو خواهد شد.

المورات تاسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان نیز در گروه ارسلان حضور دارد.
75 کیلوگرم: شرکت کننده 12 نفر

پژمان پشتام، نماینده ایران در این وزن، در دور اول با ربیع خلیل از فلسطین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان بین یانگ از چین و بخیت بدر از قطر می رود. دلشاد توردیف نایب قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبکستان در گروه پشتام حضور دارد.

80 کیلوگرم: شرکت کننده 9 نفر

رامین طاهری ، نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سامات شیرداکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی به مصاف برندگان مبارزه میان دانیل گاجیف دارنده مدال برنز المپیک از قزاقستان و سهراب عبدالخایف از تاجیکستان می رود. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

98 کیلوگرم: شرکت کننده 9 نفر

سید مصطفی صالحی زاده، نماینده ایران در این وزن،  در دور اول با ایسکاکوف قهرمان آسیا و نفر سوم بازی های آسیایی از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم به مصاف هاردیپ نایب قهرمان آسیا از هند می رود.

دی ژیائو نایب قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از چین در گروه صالحی زاده حضور دارد.

130 کیلوگرم: شرکت کننده 7 نفر

بهنام مهدی زاده، نماینده ایران در این وزن، در دور اول به مصاف مینسئوک کیم از کره جنوبی می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده هی سان از چین و آراتا سونودا از ژاپن در مرحله نیمه نهایی مبارزه می کند.
رقابت های اوزان فوق از ساعت 9 صبح فردا (چهارشنبه) به وقت کشورمان برگزار می شود.

وزن کشی رقابت های اوزان 59، 71 و 85 کیلوگرم نیز عصر امروز برگزار می شود و سامان عبدولی، افشین بیابانگرد و حسین نوری نمایندگان کشورمان در این اوزان از صبح فردا پنج شنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

قهرمانی کشتی فرنگی 2017 آسیا- هند

اشتراک گذاری