پایان بلاتکلیفی ، خادم با پاسخ مثبت به درخواست اعضای مجمع به فدراسیون کشتی باز می گردد
1397/01/20-19:01
1507
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

پایان بلاتکلیفی ، خادم با پاسخ مثبت به درخواست اعضای مجمع به فدراسیون کشتی باز می گردد

گفته می شود وی طی یکی دو روز آینده دوباره کارش را در فدراسیون آغاز خواهد کرد

اخبار منتشر شده در محافل کشتی و یکی دو سایت خبری حاکی از آن است که رسول خادم که از 9 اسفند ماه از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داده بود، به درخواست مجدد اعضای مجمع پاسخ مثبت داده و موافقت خود را برای فعالیت دوباره در راس فدراسیون اعلام کرده است تا این فدراسیون مدال آور از بلاتکلیفی مدیریتی خارج شود .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir گفته می شود خادم طی یکی دو روز آینده با حضور در دفتر کار خود دوباره فعالیتش را از سر خواهد گرفت.

خادم نهم اسفند ماه 96 با مطرح کردن عدم توجه لازم به کشتی از سوی وزارت ورزش از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داده بود 21 اسفند ماه با حضور در نخستین مجمع فوق العاده فدراسیون آن را دوباره تکرار کرد تا حل مشکل پیچیده تر شود.

مجمع ضمن مخالفت با استعفای خادم ضرب الاجل یک ماهه ایی را تعیین کرد تا بلکه اعضا بتوانند با رایزنی نظر وی را تغییر دهند که این اتفاق نیافتاد، اما عصر امروز در پایان دومین مجمع فوق العاده، اعضا همگی به دیدار خادم رفته و موافقت وی را برای بازگشت به فدراسیون جلب کردند.

لازم به یادآوری است که محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش نیز امروز در پایان دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی، ضمن ابراز علاقه به ادامه فعالیت خادم در فدراسیون کشتی با درخواست اعضای مجمع برای رایزنی و جلب رضایت رییس مستعفی برای بازگشت تا یکشنبه آینده موافقت کرده بود.

رسول خادم ,مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری