وزن کشی چهار وزن دوم کشتی فرنگی بازی های کشورهای اسلامی برگزار شد
1396/02/27-18:02
517
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

وزن کشی چهار وزن دوم کشتی فرنگی بازی های کشورهای اسلامی برگزار شد

زیدوند، گرمسیری، فلاح و قوره جیلی حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی رقابت های 4 وزن دوم کشتی فرنگی بازی های wهمببستگی کشورهای اسلامی عصر امروز چهارشنبه در شهر باکو برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

رقابت های چهار وزن دوم فردا پنج شنبه از ساعت 10:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی وضعیت جدول مبارزات نمایندگان ایران در 4 وزن دوم به شرح زیر است :

وزن 66 کیلوگرم: شرکت کننده 9 نفر

مهدی زیدوند، نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف کامران ممدوف قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز اروپا، از آذربایجان می رود. وزن 75 کیلوگرم: شرکت کننده 9 نفر

رسول گرمسیری، نماینده ایران در این وزن، در دور نخست استراحت می‌کند و در دور بعد به مصاف الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های اروپایی از آذربایجان می رود. وزن 85 کیلوگرم: شرکت کننده 8 نفر

مهدی فلاح، نماینده ایران در این وزن، در دور نخست به مصاف اسلام عباس اف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده بیشبکوف از قرقیزستان و کشتی گیر اردن مبارزه خواهد کرد.

وزن 130 کیلوگرم: شرکت کننده 8 نفر

شهاب قوره جیلی، نماینده ایران در این وزن در دور نخست با حامیه حسن از لبنان کشتی می گیرد و در صورت شکست این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده عثمان ایلدریم قهرمان زیر23  سال اروپا از ترکیه و حمزه از اردن کشتی خواهد گرفت. رقابت های اوزان فوق از ساعت 10:30 فردا (پنج شنبه) به وقت ایران برگزار می شود.

کشتی فرنگی بازی های اسلامی – باکو

 

 

 

 

اشتراک گذاری