وزارت ورزش بهروز نعمتی را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب کرد
1398/02/12-18:02
1162
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

وزارت ورزش بهروز نعمتی را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب کرد

وی تا زمان برگزاری انتخابات ، مسوولیت فدراسیون کشتی را به عهده خواهد داشت

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، امروز در حکمی بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی را به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون و جایگزین حمید بنی تمیم منصوب کرد تا به زودی زمینه برگزاری انتخابات ریاست آینده آن را فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این تغییر سرپرستی با توجه به رای چند روز پیش اعضای مجمع فدراسیون و درخواست آنها برای تعیین سرپرست جدید صورت گرفته است .

نعمتی پس از دریافت حکم سرپرستی در گفت و گو با خبرنگاه پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای از فدراسیون تا زمان حضور ریاست جدید متوقف نمی‌شود و وی نیز تلاش خواهد کرد انتخابات ریاست آینده فدراسون کشتی در نهایت سلامت و با رعایت حقوق تمام نامزدها برگزار شود.

وی ضمن تشکر از اعتماد وزیر ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد از خانواده کشتی هستم، سال ها در کنار آنها بوده ام، از دغدغه‌های آن با خبرم و تلاش من نیز در مدت زمان حضورم به عنوان سرپرست در وهله اول ادامه برنامه‌های آماده سازی تیم‌ها و برنامه‌های فدراسیون است و در مرتبه دوم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی خواهد بود.

حالا با انتخاب سرپرست جدید، تقریبا روند انتخابات ریاست آینده فدراسیون کشتی در مسیر اصلی خود قرار گرفت و به نظر می رسد بهترین کار نعمتی هم آماده کردن شرایط برای برگزاری هرچه زودتر این انتخابات باشد تا فرد منتخب بتواند در زمان باقی مانده زمینه آماده سازی تیم های ایران برای حضوری پرقدرت در رقابت های جهانی قزاقستان ، کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو و حضوری موفق تر از المپیک 2016 را فراهم کند.

سرپرست فدراسیون کشتی, بهروز نعمتی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری