هر 4 نماینده ایران در دیدار رده بندی رقابت های 4 وزن دوم کشتی فرنگی بازی های کشورهای اسلامی
1396/02/28-20:02
1023
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

هر 4 نماینده ایران در دیدار رده بندی رقابت های 4 وزن دوم کشتی فرنگی بازی های کشورهای اسلامی

دیدارهای رده بندی و فینال از ساعت 18 به وقت تهران آغاز خواهد شد

در پایان رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی 4 وزن دوم کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هر 4 نماینده ایران با شکست در برابر حریفان خود که به فینال رسیدند، به دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir نتایج کشتی های نمایندگان ایران در صبح امروز پنج شنبه که در شهر باکو آذربایجان به دست امده به شرح زیر است: در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کامران ممدوف قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز اروپا، از آذربایجان رفت و با نتیجه 6 بر صفر مغلوب این کشتی گیر شد، اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به دیدار رده بندی رفت تا عصر امروز برای کسب مدال برنز با میرزابک رحمت اف از ازبکستان کشتی می گیرد.

(ژانات کایلیبایف از قرقیزستان و کامران ممدوف از آذربایجان در دیدار فینال این وزن حضور دارند.) در وزن 75 کیلوگرم رسول گرمسیری، پس از استراحت در دور نخست ، در دور بعد با نتیجه 6 بر یک مغلوب الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های اروپایی از آذربایجان شد. گرمسیری با توجه به حضور این کشتی گیر آذربایجانی در دیدار فینال به دیدار رده بندی راه یافت.

حریف وی در این دیدار کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان است.

(شرمت پرمانوف از ترکمنستان و الوین مورسالیف از آذربایجان راهی دیدار نهایی این وزن شدند.) در وزن 85 کیلوگرم مهدی فلاح، در دور نخست با نتیجه 2 بر یک مغلوب اسلام عباس اف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به دیدار رده بندی راه یافت و عصر امروز برای کسب مدال برنز باید به مصاف آزات بیشبکوف از قرقیزستان برود) .

اسلام عباس اف از آذربایجان و علی چنگیز از ترکیه فینالیست های این وزن هستند) در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی، در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر حامیه حسن از لبنان را شکست داد ، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل عثمان ایلدریم قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

وی در این دیدار به مصاف حمزه یوسف اودتالا از اردن می رود.

(در این وزن عثمان ایلدریم از ترکیه و مومینجان عبداله یف از ازبکستان فینالیست شدند).

دیدارهای رده بندی و فینال طبق برنامه در ساعت 18 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

کشتی فرنگی بازی های کشورهای اسلامی - باکو

اشتراک گذاری