نخستین مرحله اردوی تیم های ملی کشتی به پایان رسید
1399/08/08-09:08
556
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

نخستین مرحله اردوی تیم های ملی کشتی به پایان رسید

اردوی بعدی پس از انتخابی تیم های ملی برگزار خواهد شد

نخستین مرحله از اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی پس از برگزاری حدود 2 هفته ای به پایان رسید تا دوباره پس از رقابت های انتخابی 15 ابان ماه جاری برقرار شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این اردوها که از روز 25 مهرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت قرنطینه آغاز شده در رشته فرنگی روز سه شنبه و در آزاد نیز روز چهارشنبه به اتمام رسید.

 

در همین راستا امروز (پنج شنبه) در رشته رقابت های انتخابی در وزن 74 کیلوگرم با حضور 6 کشتی گیر برگزار می شود و انتخابی 7 وزن باقی مانده پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی انجام خواهد شد.

 

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نیز که از روز 27 مهرماه آغاز شده بود، روز گذشته چهارشنبه پایان یافت و اردونشینان برای استراحت راهی شهرهای خود شدند تا آنهایی که نامشان اعلام شده است روز پنجشنبه آینده در هر 10 وزن در رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت کنند.

 

لازم به یادآوری است که تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی خود را برای شرکت در رقابت های جهانی 2020 که قرار است طی روزهای 22 تا 30 آذرماه به میزبانی شهر بلگراد صربستان برگزار شود، آماده می شوند.

 

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران , انتخابی تیم های ملی کشتی, جهانی کشتی 2020, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری