نخستین رنگینگ اتحادیه جهانی کشتی در 2022 اعلام شد
1400/12/24-23:12
1589
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

نخستین رنگینگ اتحادیه جهانی کشتی در 2022 اعلام شد

4 فرنگی و 2 آزاد کار ایرانی در صدر جدول برترین ها

اتحادیه جهانی کشتی نخستین رنکینگ سال 2022 را اعلام کرد که از 20 وزن موجود، کشتتی گیران ایرانی صدر جدول برترین های 4 وزن کشتی فرنگی و 2 وزن کشتی آزاد را به خود اختصاص دادند .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir اتحادیه جهانی این رنکینگ را پس از رقابت های جام بین المللی یاشاردوغو و وهبی امره ترکیه اعلام کرده است ، در واقع  امتیازات کسب شده در این دوره از رقابت ها تاثیر بسیاری جایگاه کشتی گیران در رده بندی رنکینگ جدید داشت.

اتحادیه جهانی امتیازات رقابت های بین المللی ترکیه را به این شرح تعین کرده بود که برندگان مدال های طلا، نقره و برنز به ترتیب صاحب  ۸۰۰۰، ۶۴۰۰ و ۵۲۰۰ امتیاز شده اند.

همچنین نفرات پنجم ۴۰۰۰، هفتم ۳۵۲۰، هشتم ۳۲۰۰، نهم ۲۸۰۰، دهم ۲۴۸۰، یازدهم ۸۰۰، دوازدهم ۱۰۰، سیزدهم ۷۵، چهاردهم ۵۰، پانزدهم ۲۵ و شانزدهم ۱۳ امتیاز به دست اورده اند.

در رنکینگ اعلام شده کشتی فرنگی ایران میثم دلخانی در ۶۳، محمدرضا گرایی در ۶۷، محمد علی گرایی در ۷۷ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم در صدر جای دارند، پژمان پشتام در 82 و علی اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم هم در مکان چهارم جای گرفته اند.

این درحالی است که در کشتی آزاد، کامران قاسمپور در ۹۲ و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در صدر قرار گرفته اند، محمد نخودی  پس از باروز از امریکا و حسن یزدانی نیز پس از دیوید تیلور از امریکا به ترتیب در مکان دوم اوزان 79 و 86 کیلوگرم ایستاده اند.

نخستین رنکینگ 2022 اتحادیه جهانی کشتی، پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری