مغولستان جایگزین ایران در جام جهانی کشتی آزاد 2018 امریکا شد
1397/01/10-18:01
1876
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

مغولستان جایگزین ایران در جام جهانی کشتی آزاد 2018 امریکا شد

در صورت عدم شرکت روسیه، هندوستان هم جایگزین این کشور خواهد می شود

به دنبال انصراف ایران از شرکت در رقابت های جام جهانی 2018 کشتی آزاد، فدراسیون کشتی امریکا به عنوان میزبان این رقابت ها با هماهنگی اتحادیه جهانی کشتی، تیم مغولستان را جایگزین ایران کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir فدراسیون کشتی امریکا در این خصوص اعلام کرده است که از تیم ملی کشتی آزاد هندوستان نیز دعوت بعمل آورده که در صورت انصراف احتمالی تیم روسیه، جایگزین این تیم شود.

به این ترتیب، مغولستان جایگزینی تیمی می شود که خود با انصراف تیم ترکیه جواز حضور در میان هشت تیم حاضر در جام جهانی 2018 را به دست آورده بود و هندوستان هم در صورت انصراف روسیه جایگزین این تیم خواهد شد.

ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی امریکا در خصوص تغییرات به وجود آمده گفت: در صورت انصراف تیم روسیه ما تیم هندوستان یکی از تیم های خوب آسیایی را جایگزین آن کرده و رقابت ها را به بهترین شکل برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: روس ها هنوز نه ترکیب تیم خود برای شرکت در رقابت ها را اعلام کرده اند و نه به طور رسمی انصراف داده اند و ما امیدواریم که آنها بتوانند در جام جهانی شرکت کند و اگر این اتفاق نیافتد تیم هندوستان جایگزین خواهد شد.

ریچ بندر افزود: بلافاصله مقدمات صدور ویزا برای اعضای تیم های مغولستان و هندوستان آغاز شده که این تیم ها مانعی برای شرکت در رقابت ها نداشته باشند.

با این حساب به دنبال انصراف تیم ایران، اگر روسیه نیز از شرکت در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2018 که قرار است طی روزهای 7 و 8 آوریل ( 18 و 19 فروردین ماه جاری ) در شهر آیوا امریکا برگزار خواهد شد، منصرف شود، وضعیت 2 گروه رقابت ها به شکل زیر خواهد بود.

گروه اول:  آمریکا، گرجستان، ژاپن و مغولستان

گروه دوم:  آذربایجان، کوبا، قزاقستان و هندوستان

به نظر می رسد با انصراف ابتدا ترکیه، بعد ایران که جایگزین آن شد و حالا هم روسیه به میزان قابل توجهی از سطح کیفی و فنی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2018 در امریکا کاسته شود، اما با این وجود کشتی جهان لحظه ای متوقف نمی شود و جام جهانی یا هر رویداد مهم بین المللی دیگر حتی بدون حضور تیم های مطرحی چون ایران ، روسیه و ترکیه برگزار خواهند شد.

جام جهانی کشتی آزاد 2018 – پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری