محمدرضا طالقانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون کشتی درآمد
1398/09/12-12:09
1552
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

محمدرضا طالقانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون کشتی درآمد

این امر به پیشنهاد فدراسیون کشتی و موافقت وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت

با پیشنهاد فدراسیون کشتی و با موافقت و حکم دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدرسیون کشتی، جواد معبودی فر مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه، نیز طی مراحلی شبیه به طالقانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون کشتی در آمد.

با مشخص شدن نام 2 تن از اعضای هیات رییسه باید دید چه کسان دیگری به عضویت این هیات در خواهند آمد و برای پیشبرد کشتی چه باید بکنند.

از 26 تیرماه سال جاری به این طرف ، یعنی پس از 4 ماه و پس از اینکه علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شده، این نخسیتن بار است که وی اقدام به تعیین نفرات مورد نظر خود برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون کشتی کرده است، در واقع اگر قرار بود این هیات در تصمیمات کلان تاثیر گذار بوده و نقشی هم داشته باشد، 4 ماه و نیم تاخیر داشته ، تازه این درحالی است که هنوز دیگر نفرات این هیات مشخص و جمع اعضا تکمیل نشده است.

امید است، تجمع افراد صاحب نام و دارای شناسنامه بتواند کلکسیون چهره ها در ویترین افتخارات فدراسیون کشتی را طوری تزیین کند که اعضا فرصت ایفای نقش تعیین کننده و هم تاثیر گذار را داشته باشند.

قابل ذکر است که یکی دوماه پیش هم محسن حسن محبی سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران در جهانی 2020 تهران، به عنوان مشاور ارشد فدراسیون کشتی منصوب شد، اما تا کنون حتی یک خبر هم از فعالیت ها و مشاوره های وی در رسانه ها منتشر نشده است که حداقل جامعه کشتی بداند، وی که یکی از چهره های صاحب نام، مستقل و اهل فنی کشتی است، چه اقداماتی در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده انجام داده است.

هیات رییسه فدراسیون کشتی , محمدرضا طالقانی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران   

 

اشتراک گذاری