مجمع فدراسیون کشتی در پایان ضرب الاجل یک ماهه، با رد دوباره استعفا، خادم را مکلف به بازگشت کرد
1397/01/20-18:01
1386
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

مجمع فدراسیون کشتی در پایان ضرب الاجل یک ماهه، با رد دوباره استعفا، خادم را مکلف به بازگشت کرد

اعضای مجمع همچنان در حال مذاکره با خادم هستند

اعضای مجمع فدراسیون کشتی بعداز ظهر امروز دوشنبه 20 فروردین ماه در پایان دومین مجمع فوق العاده خود که همزمان با پایان ضرب الاجل یک ماهه برای جلب رضایت رسول خادم به پس گرفتن استعفا بود، وی را مکلف کردند که دوباره سکان مدیریت فدراسیون را به عهده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از گزارشات رسیده از مجمع ، به دنبال عدم رضایت خادم به بازگشت، اعضا در پایان مجمع که با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته المپیک در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، همچنین با ارسال نامه ایی به وزارت ورزش و جوانان خواستار فرصتی دیگر برای رایزنی و بازگرداندن خادم شدند که گویا این امر مورد موافقت قرار گرفته است.

با این حساب اعضای مجمع تلاش دوباره خود را آغاز کرده اند تا بلکه بتوانند در فرصت دوباره، رسول خادم را ترغیب به چشم پوشی از استعفا و بازگشت به فعالیت در فدراسیون کشتی بکنند.

گفته می شود، وزارت ورزش و جوانان تا 26 فروردین ماه جاری به مجمع  و خادم فرصت داده است تا زمینه لغو استعفا و بازگشت روال عادی مدیریتی به فدراسیون کشتی را فراهم کنند، در غیر اینصورت تصمیمات جدید برای تعیین سرپرست و اقدامات قانونی دیگر اتخاذ خواهد شد.

خادم نهم اسفند ماه سال 96 از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داده و با وجود تلاش همه جانبه اعضای مجمع تاکنون راضی به بازگشت نشده است .

 

رسول خادم ,مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری