قهرمانی کشتی فرنگی جوانان 2018 جهان – نمایندگان 5 وزن نخست ایران امروز روی تشک می روند
1397/06/26-13:06
2236
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

قهرمانی کشتی فرنگی جوانان 2018 جهان – نمایندگان 5 وزن نخست ایران امروز روی تشک می روند

فرنگی کاران جوان 5 وزن دوم فردا به مصاف حریفان خواهند رفت

به دنبال قرعه کشی عصر روز گذشته و وزن کشی صبح امروز 5 وزن نخست رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی جوانان 2018 که در اسلواکی جریان دارد، نمایندگان ایران حریفان خود را شناخته و از ساعتی پیش نیز رقابت هایشان را آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعی جدول رقابت های نمایندگان ایران در 5 وزن نخست به شرح زیر است :

۵۵ کیلوگرم: شرکت کننده 21 نفر

پویا ناصرپور نماینده ایران در این وزن، در دور اول به مصاف سیلاگاوا از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در دیدار بعد با برنده سفرشایف از روسیه و نماینده سوئیس مبارزه خواهد کرد.

۶۳ کیلوگرم: شرکت کننده 28 نفر

بهرام معروف خانی نماینده ایران در این وزن، در دور اول به مصاف محمد از مصر می‌رود و در صورت پیروزی در دور بعد باید با برنده نمایندگان گرجستان و اوکراین مبارزه کند.

۷۷ کیلوگرم: شرکت کننده 25 نفر

شاهین عفیفی نماینده ایران در این وزن،  در دور اول به مصاف محموداف از قرقیزستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف، دور بعد با برنده کشتی گیران بلغارستان و چک مبارزه خواهد کرد.

۸۷ کیلوگرم: شرکت کننده 22 نفر

محمدهادی ساروی نماینده ایران در این وزن، در دور اول با تچکاسلیدز از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران بلغارستان و قرقیزستان می رود.

۱۳۰ کیلوگرم: شرکت کننده 20 نفر

امین میرزازاده نماینده ایران در این وزن، در دور اول به مصاف بوزکورت از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی در دیدار بعدی با برنده نمایندگان آذربایجان و مجارستان کشتی خواهد گرفت.

 

بر اساس برنامه مسابقات رقابت های اوزان فوق از ساعت 13 امروز آغاز می شود و  امشب نیز تکلیف فینالیست های 5 وزن نخست مشخص خواهند شد.

رقابت های 5 وزن دوم فردا برگزارا می شود.

کشتی فرنگی جوانان 2018 اسلواکی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری