قهرمانی کشتی فرنگی جوانان 2018 جهان – ایران با سه فینالیست در 5 وزن نخست
1397/06/26-22:06
1867
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

قهرمانی کشتی فرنگی جوانان 2018 جهان – ایران با سه فینالیست در 5 وزن نخست

ناصرپور، ساروی و میرزازاده به فینال اوزان 55 ، 87 و 130 و معروف خانی در گروه شانس مجدد 63 کیلوگرم

در پایان رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی 5 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی 2018 جهان که در اسلواکی جریان دارد، 3 نماینده ایران به فینال راه یافتند و یک نفر دیگر نیز باید در شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود برود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل ار فدراسیون کشتی، با این حساب پویا ناصر پور در وزن 55 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 87 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم سه کشتی گیری هستند که راهی فینال شده اند و بهرام معروف خانی نیز در وزن 63 کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها حضور دارد و فردا برای راه یافتند به دیدار رده بندی باید به مصاف حریفان برود.

حریفان نماینده های ایران در فینال به شرح زیر است: در وزن 55 کیلوگرم: تیگران میناسیان قهرمان جوانان اروپا از ارمنستان حریف پویا ناصری است.

در وزن 87 کیلوگرم: محمدهادی ساروی باید به مصاف رومان بتسچارت از سوئیس برود.

در وزن 130 کیلوگرم : امین میرزازاده با داوید اواساپیان از ارمنستان روبه رو خواهد شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم :بهرام معروف خانی معروف ، در گروه بازنده ها ابتدا به مصاف لری ابولادزه از گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دیدار بعدی با کریستین وانزا از مجارستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف، دیدار رده بندی را با ساگار از هند برگزار خواهد کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم شاهین عفیفی ،در دور اول با نتیجه 10 بر یک مغلوب آکژول محموداف قهرمان بزرگسالان آسیا و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018  از قرقیزستان شد و با توجه به شکست کشتی گیر قرقیزستانی مقابل حریف روس، عفیفی از دور رقابت ها کنار رفت. مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزن فوق فردا (سه شنبه) برگزار می شود.

کشتی فرنگی جوانان 2018 اسلواکی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری