قهرمانی کشتی فرنگی 2020 آسیا- هند، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1398/11/28-22:11
1326
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

قهرمانی کشتی فرنگی 2020 آسیا- هند، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

رقابت ها از ساعت 9:30 فردا سه شنبه در 5 وزن نخست آغاز خواهد شد

قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی 2020 آسیا که در شهر دهلی نو هندوستان جریان دارد، عصر امروز برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت ها از ساعت 9:30 فردا (سه شنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم آغاز می شود و طبق برنامه نفرات برتر رقابت های 5 وزن نخست فرداشب مشخص می شوند و مسابقات اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم نیز روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وضعیت قرعه نمایندگان ایران در اوزان دهگانه به شرح زیر است:

55 کیلوگرم : شرکت کننده 9 نفر
پویا ناصرپور نماینده ایران در این وزن ، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دونگ هیوک وون از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران هند و عربستان رو به رو خواهد شد.

60 کیلوگرم: شرکت کننده 10 نفر
مهدی محسن نژاد نماینده ایران در این وزن ، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کرار البدهان از عراق مصاف می دهد که در صورت گذر از این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران کشورهای قزاقستان، قرقیزستان، تایلند و مغولستان می رود.

63 کیلوگرم : شرکت کننده 10 نفر
میثم دلخانی نماینده ایران در این وزن ، پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم با یوشیکی یامادا از ژاپن کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با پیروز دیدار میان کشتی گیران قرقیزستان، هند، ازبکستان و قزاقستان کشتی می گیرد.

67 کیلوگرم : شرکت کننده 11 نفر
حسین اسدی نماینده ایران در این وزن، در دور نخست به مصاف قمراف از تاجیکستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده آسیکیف از قرقیزستان و ساتایف از قزاقستان کشتی می گیرد.
72 کیلوگرم : شرکت کننده 9 نفر
امین کاویانی نژاد نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با یان چن از چین تایپه مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار میان جی هون کیم از کره جنوبی و روسلان تساریف از قرقیزستان می رود.

77 کیلوگرم : شرکت کننده 13 نفر
پژمان پشتام نماینده ایران در این وزن ، در دور نخست با بهزاد عمراف از ازبکستان پیکار می کند و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان مصلح الدین اوروکوف از تاجیکستان و بدر از قطر می رود.

82 کیلوگرم : شرکت کننده 7 نفر
در این وزن مسابقات به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود و مهدی ابراهیمی از ایران در گروه A با سینگ هارپرت از هند، ساتوکی موکایی از ژاپن و یوگنی پولیوادوف از قزاقستان مصاف خواهد داد.

87 کیلوگرم : شرکت کننده 9 نفر
بهروز هدایت نماینده ایران در این وزن ، در دور اول استراحت می کند و در دور دوم به مصاف رستم آساکولوف از ازبکستان می رود.

97 کیلوگرم : شرکت کننده 10 نفر
محمدهادی ساروی نماینده ایران در این وزن ، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف هاردیپ از هند می رود.

130 کیلوگرم : شرکت کننده 8 نفر
امین میرزازاده نماینده ایران در این وزن ، در دور اول با شادوکایف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران ژاپن و عراق می رود.

کشتی فرنگی , قهرمانی کشتی فرنگی 2020 آسیا در هند, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری