قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد 30 آبان ماه جاری مشخص می شود
1398/08/23-23:08
1273
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد 30 آبان ماه جاری مشخص می شود

4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

فدراسیون کشتی از 30 آبان ماه جاری به عنوان روز پایانی لیگ برتر کشتی آزاد سال 98 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir براساس این خبر و به دنبال انصراف تیم رعد پدافند ساری 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ کشتی آزاد سال 98 تعیین شد.

قرار بود تیم رعد پدافند ساری فردا در ساری از تیم تا_ثبت_جهانی_توس میزبانی کند، اما با ارسال نامه ای رسمی از این مسابقه انصراف داد تا مسابقه هفته پایانی رسما لغو شود و نتیجه آن به سود تیم مشهدی رقم بخورد. با توجه به شرایط بوجود آمده تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به شرح زیر مشخص شد .

در گروه الف تیم بازار بزرگ ایران به عنوان تیم اول و اترک خراسان شمالی به عنوان تیم دوم به دور نیمه نهایی راه یافتند. از گروه ب تیم #تا_ثبت_جهانی_توس به عنوان تیم اول و تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی رسیدند.

بدین ترتیب روز پنجشنبه هفته آینده 30 آبان ماه دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر برگزار می شود: بازار بزرگ ایران با دانشگاه آزاد اسلامی مازندران #تا_ثبت_جهانی_توس با اترک خراسان شمالی .

در همین راستا قرار است فردا در محل سازمان لیگ جلسه ای با حضور 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی برگزار تا درباره میزبان مرحله نهایی تصمیم گیری شود.

کشتی آزاد, لیگ برتر کشتی آزاد سال 98 , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری