قرعه کشی 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی 2018 آسیا در قرقیزستان انجام شد
1396/12/08-21:12
1385
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

قرعه کشی 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی 2018 آسیا در قرقیزستان انجام شد

بهشتی طلا، الیاسی، خلیلی، قادریان و صالحی زاده حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ظهر امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود راشناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران در 5 وزن دوم این رقابت ها به شرح زیر است:
در وزن 60 کیلوگرم که 11 نفر شرکت دارند، شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سلطان گالی از قزاقستان نفر سوم رقابت های زیر 23 سال جهان می رود و در صوت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مسابقه  شینوبو اوتا از ژاپن دارنده مدال نقره المپیک برزیل و ژولچوبیکوف از قزقیزستان قهرمان آسیا دیدار می کند. در این وزن 11 نفر حضور دارند.
در وزن 67 کیلوگرم که 12 حضور دارند، محمد الیاسی در دور اول به مصاف روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان گائوکوان ژانگ دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از چین و نماینده تایلند مسابقه می دهد.

ریو هان سو دارنده مدال های طلا و نقره جهان از کره جنوبی در گروه الیاسی قرار دارد.

در وزن 72 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کننده دارد، مجید خلیلی در دور نخست به مصاف تاکاهیرو اینویه دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم المپیک 2016 از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده الصالحی از عراق و لی جائه از کره جنوبی می رود.

در وزن 82 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، یوسف قادریان در دور اول با "نا" از چین کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان هارپریت از هند و نماینده عراق مبارزه می کند.

در وزن 97 کیلوگرم سید مصطفی صالحی زاده در دور اول استراحت می کند و در دور بعد با الکابی از عراق دیدار می کند و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان یرولان ایسکاکوف قهرمان آسیا از قزاقستان دی ژیائو دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از چین می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 8 صبح فردا (چهارشنبه) به وقت ایران برگزار می شود

قهرمانی کشتی فرنگی 2018 آسیا,پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری