قرعه کشی 5 وزن دوم جهانی کشتی آزاد نوجوانان انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1397/04/11-19:04
1714
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

قرعه کشی 5 وزن دوم جهانی کشتی آزاد نوجوانان انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

مسابقات 5 وزن دوم از ساعت 13 فردا سه شنبه به وقت ایران آغاز خواهد شد

مراسم قرعه کشی مسابقات 5 وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی 2018 جهان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در سال دو اسپرتو شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی، وضعیت جدول قرعه کشی نمایندگان 5 وزن دوم آزادکاران نوجوان ایران به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم که 16 کشتی گیر حضور دارند، رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست به مصاف فیشر از سوئیس می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران بلغارستان و مغولستان خواهد رفت.

در وزن 51 کیلوگرم  که 19 نفر شرکت کننده دارد، سید عرفان جعفریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف اسرائیل بایتازایف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران لهستان و آذربایجان رو به رو می شود.

در وزن 60 کیلوگرم که 25 کشتی گیر حضور دارند، علی اکبر فضلی در دور اول با علی بیگ علی بیگوف از بحرین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران ترکیه و قزاقستان می رود.

در وزن 71 کیلوگرم که 20 نفر از باسکول بالا رفته اند، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف شینوسوکه سوواما از ژاپن می رود و در صورت پیروزی، حریف وی در دور دوم برنده مسابقه نمایندگان گرجستان و رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

در وزن 92 کیلوگرم که 21 کشتی گیر حضور دارند، علیرضا عبداللهی در دور اول به مصاف یونس غفوراف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی میان نمایندگان آمریکا و مغولستان رو به رو خواهد شد.
با وجود قرعه کشی صورت گرفته، نمایندگان ایران ابتدا صبح فردا وزن کشی خواهند کرد و سپس رقابت های خود را از ساعت 13 فردا به وقت ایران آغاز خواهند کرد.

جهانی کشتی آزاد 2018 نوجوانان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری