قرار است وزارت ورزش از علیرضا کریمی تجلیل کند
1396/09/08-12:09
1850
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

قرار است وزارت ورزش از علیرضا کریمی تجلیل کند

شنبه گذشته کریمی در با وجود برتری مقابل حریف روس، کشتی را به وی واگذار کرد تا با نماینده رژیم اشغالگر قدس روبه رو نشود

عاقبت پس از چند روز از اقدام علیرضا کریمی مبنی بر باخت ناخواسته مقابل کشتی گیر روسیه به خاطر عدم رویارویی با نماینده روسی الاصل رژیم اشغالگر قدس در رقابت های جهانی زیر 23 ساله های جهان در لهستان، وزارت ورزش و جوانان هم با انتشار پیامی این حرکت وی را ستوده و خاطرنشان کرده است به زودی طی مراسمی از این اقدام کریمی تجلیل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir گفته می شود، سازمان بسیج ورزشکاران نیز در نظر دارد به همین مناسبت و به خاطر تقدیر از این اقدام ارزشمند، طی مراسمی، مدال پهلوانی را از سوی ریاست سازمان بسیج مستضعفین به علیرضا کریمی اهدا کند.

کریمی دارنده مدال برنز بزرگسالان 2015 جهان و طلای 2014 جوانان جهان یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال طلای کشتی آزاد امید ایران در رقابت‌های جهانی لهستان بود که در دور نخست مقابل جبرییلوف از روسیه قرار گرفت و در حالی که تا یک دقیقه به پایان 3 بر 2 پیش بود در نهایت و بنا به دستور کادر فنی تن به شکست 14 بر 3 داد تا ضمن محرومیت خود از کسب مدال طلا باعث سقوط 5 پله ایی تیم ایران از سکوی سوم تا رده هشتم جدول رده بندی تیمی جهان شود.

وی یکبار دیگر نیز در رقابت های قهرمانی سال 2013 جوانان جهان در حالی که شانس مسلم کسب مدال طلا بود، مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس قرار نگرفت و از دور رقابت ها حذف شد.

علیرضا کریمی, کشتی آزاد 23 ساله های جهان ,اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری