فرنگی کاران نوجوان ایران در روز نخست قهرمانی آسیا به 6 مدال دست یافتند
1397/02/20-22:02
1324
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

فرنگی کاران نوجوان ایران در روز نخست قهرمانی آسیا به 6 مدال دست یافتند

3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز دستاوران نمایندگان ایران در ازبکستان

فرنگی کاران نوجوان ایران امروز در 7 وزن نخست رقابت های قهرمانی آسیا که در شهر تاشکند ازبکستان جریان دارد به 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، در این رقابت ها تیم ایران توسط امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم، سجاد عباس پور در وزن 48 کیلوگرم و محمد نصرتی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا، شاهین بداغی در وزن 60 کیلوگرم به مدال نقره، امیرحسین خوانساری و محمدرضا عبدیان در اوزان 55 و 110 به مدال برنز رسید. ایمان محمدیان در وزن 51 کیلوگرم نیز پنجم شد.
رقابت های 3 وزن باقی مانده نیز فردا (جمعه)  برگزار می شود که قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 65 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند حسین قاسمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کارابایف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران تاجیکستان و چین مبارزه می کند.
در وزن 71 کیلوگرم مسعود کاوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با واخوبوف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده شکتی گیران هند و تاجیکستان مسابقه می دهد. در این وزن 11 نفر حضور دارند.
در وزن 80 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند محمد ناقوسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با اخمدوف از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران ژاپن و ازبکستان می رود.
رقابت های اوزان فوق از صبح فردا (جعقه) برگزار می شود.

قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری