عوامل ناکامی کشتی آزاد در جهانی فرانسه اعلام شد : کشتی گیران مقصران اصلی، کادر فنی هم بی تقصیر نبود و پس از بازی های داخل سالن باید تغییر کند
1396/06/09-09:06
1186
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

عوامل ناکامی کشتی آزاد در جهانی فرانسه اعلام شد : کشتی گیران مقصران اصلی، کادر فنی هم بی تقصیر نبود و پس از بازی های داخل سالن باید تغییر کند

شورای فنی : از نتایج جهانی 2017 راضی نیستیم

فدراسیون کشتی بعداز ظهر روز گذشته (چهارشنبه) پس از برگزاری جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد برای بررسی دلایل عدم موفقیت، در رقابت های جهانی 2017 فرانسه، تصمیمات این شورا را در بیانیه ای اعلام کرد که در مهمترین بندهای آن عدم رضایت از نتایج جهانی 2017 فرانسه ، اشتباهات فاحش کشتی گیران و در نهایت عدم هماهنگی انسجام لازم در کادر فنی به چشم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم همراهان همیشگی ورزش ملی کشور، کشتی بوده و هستند، و همواره در تمامی  افتخارات و شکست ها در کنار  ورزش ملی خود قرار داشته اند. جامعه کشتی کشور به این پشتوانه مردمی بزرگ و تاریخی افتخار مینماید. 

براین اساس و با عنایت به لزوم رسیدگی به نتایج تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی فرانسه و ضرورت ارائه گزارش در این خصوص به مردم عزیز، صبح امروز چهارشنبه،  نشست شورای فنی تیم های ملی با حضور آقایان منصور برزگر، ابراهیم جوادی، علی بیات، محمد حسین محبی، عسکری محمدیان، حسن حمیدی و مجید خدایی برگزار گردید و پس از ارائه گزارش توسط محمد طلایی سرمربی تیم ملی تصمیمات زیر اتخاذ شد:


1- شورای فنی کشتی آزاد بر  انتخابی تیم ملی به عنوان مبنای اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی تاکید مجدد می نماید.


2- وضعیت عملکرد تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در فرانسه بررسی  و ارزیابی ذیل حاصل گردید: 


* نداشتن تجربه لازم برای حضور در میدان بزرگ جهانی برای برخی از کشتی گیران که برای اولین بار در رقابت های جهانی حضور داشتند.
* نداشتن ظرفیت و شرایط روانی مناسب و متناسب با مسابقات سنگین جهانی ، برای برخی از کشتی گیران شرکت کننده در مسابقات جهانی.
* اشتباه فنی فاحش و غیر قابل قبول از سوی کشتی گیران باتجربه تیم ملی .
* استمرار موفقیت های حسن یزدانی در وزن جدید، و توانایی و قابلیت قاطع فنی و روانی وی در کسب مدال طلای مسابقات به عنوان نقطه قوت تیم.
* عدم مدیریت روانی و فنی مناسب برخی از کشتی گیران در زمان کوچینگ و عدم انسجام لازم در کادر فنی .

نتیجه گیری : 

با توجه به اینکه مطابق مصوبه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد کشور در شهریور ماه سال گذشته، زمان مسوولیت آقای محمد طلایی سرمربی تیم ملی تا انتهای مسابقات جهانی فرانسه تعیین گردیده است، و از طرف دیگر،  تیم  ملی دوم کشتی آزاد ایران، در آستانه اعزام ( ١٥ روز) به مسابقات بازی های داخل سالن آسیا (ایندورگیم ) در ترکمنستان قرار دارد، ضروری است در مدت باقیمانده تا این مسابقات، کشتی گیران، در فضایی آرام تمرینات خود را دنبال نمایند. 

شورای فنی ضمن اعلام عدم رضایت خود از نتایج حاصل در رقابت های جهانی فرانسه، پس از اتمام مسابقات ترکمنستان، در خصوص کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان تصمیم گیری خواهد نمود. 

2- کشتی گیران واجد شرایط برای حضور در مسابقات جهانی امید به شرح ذیل اعلام شدند . 

الف : نفرات اول تا سوم رقابت های مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان که زیر 23 سال سن دارند در اوزان مربوطه (بر مبنای رتبه بندی مسابقات و در صورت عدم حضور در مسابقات جهانی فرانسه).

ب : در صورت نبودن کشتی گیر بند "الف" در هر وزن، نفرات چهارم تا ششم رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان و نفرات تیم ملی جوانان شرکت کننده در رقابت های جهانی فنلاند از طریق رقابت درون اردویی. 

شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد- محمدطلایی

 

اشتراک گذاری