علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی شد
1398/04/26-11:04
1190
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی شد

دبیر با کسب 31 رای در برابر 12 رای نصیرزاده به پیروزی رسید

در پایان دور دوم انتخابات ریاست فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر با کسب 31 رای در برابر 12 رای عبدالمهدی نصیرزاده به پیروزی رسید تا برای 4 سال آینده عهده دار صندلی ریاست فدراسیون کشتی باشد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در مرحله نخست انتخابات مجمع فدراسیون کشتی علیرضا دبیر 18 ، عبدالمهدی نصیرزاده 12 ، حمید بنی تمیم 11 و اصغر آزوره با 2 رای به کار خود پایان داده بودند که دبیر و نصیرزاده راهی دور دوم شده و در نهایت دبیر با 31 رای به عنوان رییس آینده فدراسیون ورزش اول برگزیده شد.

در واقع دبیر توانست 11 رای بنی تمیم و 2 رای آزوره را به 18 رای خود در مرحله نخست اضافه کرده به 31 رای برسد، اما نصیرزاده همان 12 رای مرحله نخست را به خود اختصاص داد.

با این انتخابات پرونده چند ساله حمید بنی تمیم به عنوان دبیر، نایب رییس و سرپرست فدراسیون کشتی بسته شد تا وی بتواند با استفاده از تجارب حدود 8 سال حضور در دایره مدیریتی کشتی کشور نگاهی متفاوت تر به آینده داشته باشد.

نکته دیگر اینکه نصیرزاده با وجود اینکه در مدیریتی کلان کشتی کشور نقشی نداشت، نشان داد که در بخش رایزنی و متقاعد کردن اعضای مجمع از بنی تمیم 8 سال حاضر در همه ارکان تصمیم گیرنده درجه اول کشتی فعال تر و با انگیزه تر است.

به هر صورت کشتی به گفته ایی ورزش اول ایران پس از 9 ماه و استعفای رسول خادم صاحب رییس شد تا وی بتواند در یکی از سخت ترین دوران این ورزش سکان هدایت آن را به عهده بگیرد و حال باید دید دبیر برای برون رفت کشتی از شرایط کنونی و قرار دادن آن در مسیر اصلی و رسیدن به جایگاه واقعی آن چه برنامه هایی دارد و با چه تیمی برای تحقق این امر مهم وارد میدان کار و تلاش خواهد شد.

لازم به یادآوری است که پیش از آغاز رای گیری مرحله نخست، از میان 7 نامزد دارای مجوز شرکت در مجمع انتخابات، جاسم امیری انصراف داد، علی اکبر جیره سرایی به نفع علیرضا دبیر کنار کشید و محمدرضا صالحی نیز غایب بود.

مجمع انتخابات فدراسیون کشتی , علیرضادبیر, نصیرزاده  , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری