سرپرست فدراسیون کشتی در دومین تغییر، رییس کمیسیون داوران را جا به جا کرد
1398/02/23-17:02
5101
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت داوران

سرپرست فدراسیون کشتی در دومین تغییر، رییس کمیسیون داوران را جا به جا کرد

ناصرفروتن جایگزین محمد ابراهیم امامی شد که از زمان ریاست رسول خادم تا کنون رییس کمیسیون داوران بود

بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی در دومین تغییر خود از زمان قبول مسوولیت، امروز دوشنبه طی حکمی ناصر فروتن داور درجه یک بین المللی داوری را به عنوان سرپرست کمیسیون داوران این فدراسیون منصوب کرد تا جایگزین محمد ابراهیم امامی شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir امامی که یکی از 4 داور المپیکی کشتی ایران به شمار می رود، از زمان ریاست رسول خادم تا کنون در سه دوره متوالی دو ساله به عنوان ریاست کمیته داوران یا همان کمیسیون داوری منصوب شده بود که امروز و پس از جلسات متعدد داوران طراز اول کشتی ایران با نعمتی و درخواست برای ایجاد تحول در این کمیسیون، نوار مدیریتش قطع شد و جایش را به ناصر فروتن داد.

نعمتی در نخستین تغییر در فدراسیون کشتی اقدام به تغییر عسگری رییس روابط عمومی این فدراسیون کرده بود.

در حکم فروتن از سوی نعمتی آمده است: نظر به تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه داوری، به موجب این حکم، به سمت "سرپرست کمیسیون داوران" فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.  انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید. فروتن از داوران درجه یک بین المللی با سابقه کشتی کشور است که در حال حاضر،  ریاست کمیته داوران هیأت کشتی استان تهران را بر عهده دارد.

همچنین سرپرست فدراسیون کشتی از زحمات محمد ابراهیم امامی داور المپیکی و رئیس پیشین کمیسیون داوران فدراسیون کشتی در مدت مسئولیت این کمیسیون قدردانی کرد. در متن قدردانی بهروز نعمتی از امامی نیز آمده است: از زحمات صادقانه شما در دوران تصدی ریاست کمیسیون داوران فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می نماید.

امید است جامعه کشتی کشور همانند گذشته از تجارب ارزنده شما در امر قضاوت بهره مند شود.  از خداوند متعال سلامتی و بهروزی شما را مسئلت می نماید. گفته می شود، تغییر مسوول کمیسون داوران فدراسیون کشتی، پایان تغییرات نیست و به زودی جا به جایی های دیگری نیز در صورت خواهد گرفت .

ناصر فروتن , محمد ابراهیم امامی , بهروز نعمتی , کمیسیون داوران فدراسیون کشتی

اشتراک گذاری