نشست سرپرست جدید فدراسیون کشتی با 3 تن از اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی
1398/02/21-17:02
1175
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

نشست سرپرست جدید فدراسیون کشتی با 3 تن از اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی

نعمتی در این نشست از برگزاری انتخابات به عنوان وظیفه مهم خود یاد کرد

بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی صبح امروز شنبه با سه تن از اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در محل فدراسیون کشتی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، در این نشست که با حضور رحیم علی آبادی، محمد دلیریان و بهرام مشتاقی برگزار شد، نعمتی با تأکید بر اینکه از تمامی نظرات کارشناسان فن و بزرگان استفاده می کند، گفت: تا زمانی که باشم به دنبال این هستم که از نظرات تمامی جامعه کشتی استفاده کنم و به دنبال یک اجماع در ورزش اول کشور  هستم.

وی ادامه داد: البته وظیفه مهم من برگزاری انتخابات است و تلاش خود را خواهم کرد که هرچه زودتر این کار را انجام دهم، اما در این مدتی هم که در خدمت ورزش ملی کشور هستم، به عنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی به این خانواده بزرگ متعهد هستم و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

سرپرست فدراسیون کشتی اظهار داشت: تا زمان برگزاری انتخابات، سه هدف را پیگیری می کنم، اولا اردوهای تیم های ملی طبق برنامه کادر فنی دنبال شود و هیچ کم و کاستی نباشد، ثانیا تمامی اعزام های تدارکاتی انجام شود و در نهایت اینکه مسائل جاری فدراسیون و پرسنل زحمتکش آن نیز به نحو مناسبی پیگیری شود.

نعمتی افزود: کار به گونه ای پیش خواهد رفت که رئیس فدراسیون کشتی فقط با رأی مجمع انتخاب شود و به شخصه از هرکسی که در رأس کار قرار گرفت نیز حمایت خواهم کرد، اما درخواست من از بزرگان کشتی و قهرمانان این است که در این مدت وارد مسائل حاشیه ای نشوند تا خدای ناکرده به روند آماده سازی تیم های ملی برای حضور در مسابقات مهم پیش رو لطمه ای وارد نشود، از سوی دیگر نیز کشتی ورزش اخلاق و جوانمردی است و به وجود آوردن این چنین مسائلی در شأن این رشته پرافتخار نیست.

نعمتی خطاب به اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: معتقدم که نظرات کارشناسی می تواند به بهبود کار کمک کند، از شما می خواهم در کنار کشتی باشید و دست شما را برای همکاری می فشارم، هیچ گاه قصدم این نبوده که در کار فنی دخالتی بکنم و در حال حاضر نیز از کادر های فنی تیم های ملی حمایت همه جانبه خواهم کرد و هیچ تغییری در کادر فنی تیم های ملی نخواهد بود، اما علاقمندم که تمام خانواده کشتی را کنار هم جمع کنم تا در جریان نظرات هم قرار بگیریم و کار به شکل خوبی پیش برود.

بهروز نعمتی ، سرپرست فدراسیون کشتی ، پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری