سرپرست تیم های کشتی بیمه رازی از پرداخت مبالغ قرارداد دور رفت کشتی گیران و مربیان خبر داد
1397/06/31-10:06
1671
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

سرپرست تیم های کشتی بیمه رازی از پرداخت مبالغ قرارداد دور رفت کشتی گیران و مربیان خبر داد

محرابی : طبق قرارداد تا پایان دوره رفت، هیچ کشتی گیری از بیمه رازی طلبکار نیست

سرپرست تیم های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی در آستانه آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از پرداخت کامل مبالغ توافق شده در قرارداد کشتی گیران و مربیان تا پایان دور رفت خبر داد.

کیومرث محرابی در گفت و گو با پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir با تایید این مطلب افزود: تا پایان دوره رفت، بیمه رازی به هیچ یک از کشتی گیران و مربیان طرف قرارداد خود بدهکار نیست و مسوولان طبق روال سال های گذشته تلاش خواهند کرد ، براساس توافق صورت گرفته و زمان بندی انجام شده، کل مبالغ سر وقت و تا پایان دور برگشت پرداخت شود .

محرابی خاطرنشان کرد: از نخستین سال ورود به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، سیاست مسوولان بیمه رازی حمایت مالی قابل توجه از ملی پوشان ، مربیان و قهرمانان طراز اول کشتی کشور با بالاترین مبالغ پرداختی بوده و البته کسب عناوین قهرمانی در داخل و سطح بین المللی نیز یکی دیگر از اولویت های ماست که خوشبختانه تاکنون اهداف تعیین شده به خوبی تحقق یافته است.

وی افزود: با پرداخت های به موقع بدون شک کشتی گیران هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی در کنار رسیدن به درصد بالایی از آمادگی با روحیه و اعتماد به نفس بالا وارد رقابت های هفته اول از دور برگشت خواهند شد.

محرابی یادآور شد: بیمه رازی از نخستین سال ورود به رقابت ها با هدف کمک به خانواده بزرگ کشتی و قهرمانان و مربیان طراز اول کشور از طریق انجام کامل تعهدات صورت گرفته ، همچنان به روند حمایتی خود ادامه خواهد داد، این درحالی است که در سال های گذشته تیم هایی به طور مقطعی وارد رقابت ها شده و بدون عمل کردن به تعهدات مالی خود به کشتی گیران داخلی، خارجی و مربیان سال بعد از گردونه خارج شده اند.

وی در خصوص کشتی گیران خارجی نیز گفت: امسال با 4 کشتی گیر فرنگی و 5 کشتی گیر مطرح و عنوان دار خارجی وارد مذاکره شده و مقدمات پیوستن آنها به تیم های بیمه رازی را فراهم کرده ایم که در صورت ایجاد نشدن مشکلی از سوی فدراسیون کشورهای آنها، به مرور از دور برگشت و براساس صلاحدید کادرهای فنی در ترکیب تیم ها قرار خواهند گرفت.

محرابی افزود: در حال حاضر ماگومدقربان علی اف قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان در سال 2016 و برنده مدال طلای سال 2018 کشتی آزاد اروپا از روسیه در اردوی تیم کشتی آزاد بیمه رازی تمرینات خود را دنبال می کند که به احتمال فراوان در هفته اول از دور برگشت در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت .

تیم های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

 

 

اشتراک گذاری