سرشاخ 2 چهره طراز اول کشتی آزاد ایران با آسیب دیدگی زانو
1398/09/30-22:09
1137
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

سرشاخ 2 چهره طراز اول کشتی آزاد ایران با آسیب دیدگی زانو

یزدانی تحت آزمایش زانوی راست و کریمی درگیر زانوی چپ

حسن یزدانی و علیرضا کریمی 2 چهره طراز اول و جهانی کشتی آزاد ایران که در خلال رقابت های فینال لیگ باشگاه های جهان دچار آسیب دیدگی زانو شده و موجب نگرانی جامعه شدند، امروز توسط دکتر کیهانی فوق تخصص جراحی زانو، مورد معاینه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی بعد از ظهر امروز و با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و دکتر مهرشاد پورسعید رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، روند درمانی حسن یزدانی و علیرضا کریمی 2 ملی پوش و صاحب مدال جهانی  کشتی آزاد ایران که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده اند، پیگیری شد.

دکتر پورسعید در این باره گفت: قهرمانان مذکور توسط دکتر کیهانی فوق تخصص جراحی زانو مورد معاینه قرار گرفتند که مقرر شد در مورد علیرضا کریمی پس از انجام ام آر آی نظر قطعی داده شود و قرار بود عصر امروز ام آر آی گرفته بشود که تاکنون خبری در این خصوص منتشر نشده است.

در مورد حسن یزدانی نیز با توجه به اینکه مصدومیت وی کهنه بوده و چندین سال گریبانگیر این قهرمان ملی کشورمان بود، تصمیم گرفته شد که عمل جراحی از طریق آرتروسکوپی انجام شود و انشااله پس از یک دوره کوتاه درمانی و کسب بهبودی کامل، این قهرمان گرانقدر کشتی کشورمان به میادین باز می گردد.

پورسعید در پایان خاطرنشان کرد: کلیه روند درمانی این 2 قهرمان ارزشمند کشورمان تا بهبودی کامل، توسط فدراسیون کشتی پیگیری و انجام خواهد شد.

به نظر می رسد با مواردی که پورسعید مطرح کرده ، نگرانی خاصی در خصوص بازگشت 2 قهرمان ارزنده کشتی آزاد ایران و جهان به کشتی وجود نداشته باشد، چراکه یزدانی سهمیه المپیک را کسب کرده و در 97 کیلوگرم هم چند کشتی گیر طراز اول وجود دارد که هر کدام از آنها در آمادگی روحی و روانی مناسب راهی رقابت های گزینشی آسیایی شوند به راحتی خواهند توانست سهمیه المپیک این وزن را به دست آورند و این به این معناست که نباید در معالجه آنها عجله ای به خرج داد.

به هر صورت امید است اقدامات پزشکی و مراقبت های لازم پیش بینی شده، زمینه بازگشت هرچه زودتر این 2 قهرمان ارزنده و طراز اول را به میدان رقابت ها فراهم کند.

حسن یزدانی , علیرضا کریمی , کشتی آزاد, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری