زانوی مصدوم علیرضا کریمی امروز جراحی شد
1399/01/31-17:01
1223
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

زانوی مصدوم علیرضا کریمی امروز جراحی شد

دکتر کیهانی عمل عالی انجام شد، غلامرضا محمدی بهترین زمان را برای جراحی انتخاب کردیم

علیرضا کریمی دارنده مدال های نقره و برنز وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد جهان صبح امروز به وسیله دکتر کیهانی فوق تخصص جراحی زانو، مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ، کریمی از ناحیهACL  رباط صلیبی زانوی چپ خود دچار مصدومیت بود که در نهایت با توجه به تقویق یکساله المپیک ترجیح داد که جراحی شده سلامتی کامل خود را به دست آورد.

دکتر کیهانی جراح کریمی در این خصوص گفت: رباط پای ایشان کاملا پاره بود و تصمیم بجایی بود که این عمل جراحی انجام شود و خوشبختانه عمل جراعی بسیار عالی انجام شد و انشاء اله که این ملی پوش کشورمان، سر زمان مقرر نیز به بهبودی کامل برسد.

به گفته دکتر کیهانی علیرضا کریمی حدود 7 ماه برای بهبودی کامل زمان نیاز دارد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز در این خصوص گفت با توجه به درجه آسیب دیدگی رباط پای زانوی علیرضا کریمی تصمیم گرفتیم که تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با آقای دکتر کیهانی فوق تخصص جراحی زانو به این جمع بندی رسیدیم با توجه به درجه آسیب دیدگی رباط زانوی علیرضا کریمی و همچنین فرصتی که در اختیار است، زانویش را به تیغ جراحان بسپارد و دکتر کیهانی هم کار خود را به خوبی انجام داده و این کار بهترین تصمیم در بهترین زمان بود.

محمدی خاطرنشان کرد: انشاء اله علیرضا را بعد از شش تا هفت ماه دیگر خیلی بهتر و پرقدرت تر از قبل بر روی تشک کشتی ببینیم.

کشتی آزاد، علیرضا کریمی ، بازی های المپیک 2021 توکیو، پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری