رقابت های کشتی گزینشی المپیک درقاره آسیا تا دهه سوم فروردین برگزار می شود
1398/12/16-23:12
956
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

رقابت های کشتی گزینشی المپیک درقاره آسیا تا دهه سوم فروردین برگزار می شود

زمان دقیق و میزبان این رقابت ها متعاقبا اعلام خواهد شد

اتحادیه جهانی کشتی با ارسال پیامی به فدراسیون کشتی، 2 تاریخ را برای برگزاری رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا اعلام کرد که بر این اساس ، رقابت ها حداکثر تا دهه سوم فروردین ماه باید برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران ، اتحادیه خاطر نشان کرده است: با تماس هایی که با کشورهای دیگر برقرار کرده ایم قرار است در چند روز آینده اعلام آمادگی خودشان را برای برگزاری مسابقات گزینشی در قاره آسیا در تاریخ های 15 لغایت 17فروردین و یا 23 لغایت 25 فروردین ماه سال 99 اعلام کنند.

اتحادیه جهانی کشتی هنوز نام کشور میزبان را اعلام نکرده است اما اعلام کرد با توجه به اینکه تورنمنت های ورزشی دیگر در کشور مدنظر برای برگزاری رقابت های گزینشی برگزار می شود، به احتمال زیاد بتوانیم این رقابت ها را نیز در آنجا برگزار کنیم و در این لحظه پیشنهاد ما این است که بر سلامت ورزشکاران و دیگرشرکت کنندگان خود در این مسابقه، نظارت داشته باشید.

مسئولان این اتحادیه همچنین تأکید کرده اند، در حال حاضر نمی دانیم ولی ممکن است برخی کشورها گواهی رسمی درخواست کنند که تایید کند به عنوان مثال ورزشکاران و سایر شرکت کنندگان در چندین نوبت علائمی از کرونا نداشته اند و آمادگی لازم برای این موضوع می تواند مفید باشد.

لازم به ذکر است فدراسیون کشتی در دو نوبت اقدام به برگزاری اردوهای تیم های ملی کرده است که این اردوها با توجه به مصوبات ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا، لغو شده است. مسئولان فدراسیون کشتی با توجه به موارد اعلامی از سوی اتحادیه جهانی، رایزنی ها را با مسئولان کمیته ملی المپیک در مورد برگزاری اردوهای تیم های ملی انجام داده اند، تا مکانی را به صورت قرنطینه شده برای برگزاری تمرینات آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به جهت حضور در رقابت های گزینشی در نظر بگیرند.

پایگاه خبری اخبار کشتی ایران  , رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا, اردوهای تیم ملی کشتی 

اشتراک گذاری