رسول خادم 40 بر صفر جدیدی را شکست داد و برای 4 سال دیگر رییس فدراسیون کشتی شد
1396/09/29-12:09
1000
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

رسول خادم 40 بر صفر جدیدی را شکست داد و برای 4 سال دیگر رییس فدراسیون کشتی شد

جدیدی پس از 17 دقیقه سخنرانی بدون انصراف رسمی جلسه انتخابات را ترک کرد

رسول خادم ساعاتی پیش در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی 40 بر صفر عباس جدیدی را شکست داد و برای 4 سال دیگر صندلی ریاست فدراسیون ورزش اول را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir داستان به این شکل بود که از همان ابتدای شروع رسمی مجمع به جز عباس جدیدی دیگر رقبای انتخاباتی رسول خادم یک به یک انصراف داده و میدان را برای رقابت او و جدیدی باز گذاشتند تا نتیجه نهایی که از قبل نیز مشخص بود به وسیله دو رقیب دیرین تعیین شود.

در واقع محمدرضا توپچی و نقی کلانتری نخستین نامزدهایی بودند که به نفع خادم انصراف دادند، سپس حمید بنی تمیم و احد پازاج ، امین رشیدلمیر به توپچی و کلانتری پیوستند، عبداله چمن گلی هم اصلا در جلسه حاضر نشد تا میدان برای عباس جدیدی به منظور رقابت با خادم باز شود که وی نیز پس از 17 دقیقه سخنرانی و بیان یه سری مطالب، بدون مقدمه و انصراف رسمی مجمع و میدان را ترک کرد تا خادم به تنهایی تمامی 40 رای ماخوذه را به خود اختصاص دهد.

خادم 24 سال صبر کرد تا شکست نزدیک یک بر صفرمقابل عباس جدیدی درانتخابی تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به جهانی 1993 تورنتو را در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی و با پیروزی 40 بر صفر جبران و همچنان تاکید کند که برای کسب پیروزی باید به ابزارهای روز مجهز شد که به واقع جدیدی در انتخابات امروز از آنها بی بهره بود.

اکنون خادم 4 سال پر فراز و نشیب در برابر خود دارد و دهها کار نیمه کاره ای که باید انجام دهد که باید دید چه تغییراتی را در مدیریت جدید خود اعمال خواهد کرد.

بدون شک باز کردن دایره مدیریتی بسته و اختصاصی ، تغیر در زیر ساخت های آموزشی، استعدادیابی، تحول در گماردن افراد کارآمدتر در کمیته های مختلف، قرار دادن انستیتو در مسیر اصلی و کمک به تحقق برنامه های واقعی و آموزشی آن، تغییر در نحوه عملکرد شوراهای فنی تیم های ملی و تزریق خلاقیت و استقلال به کادرهای فنی، فعال تر شدن در سطح مدیریتی قاره آسیا، تغییرات در نحوه برگزاری مسابقات در تمامی سطوح، نگاه متفاوت به رقابت های لیگ از جمله مواردی است که باید در فهرست تغییرات خادم قرار گیرد.

به هر صورت مجمع انتخابات ریاست جدید فدراسیون کشتی بدون اتفاقی قابل بحث و بسیار ساده تر از پش بینی های صورت گرفته به پایان رسید و اکنون باید نشست و دید که کشتی در 4 سال آینده در کدام مسیر قرار خواهد گرفت، ادامه راه کنونی یا مسیری تازه .

انتخابات فدراسیون کشتی,رسول خادم , عباس جدیدی , اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری