دومین اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از 21 آبان ماه جاری برگزار می شود
1396/08/18-11:08
1636
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

دومین اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از 21 آبان ماه جاری برگزار می شود

سید احمد محمدی همچنان خارج از فهرست دعوتی ها

دومین اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در حالی طی روزهای 21 آبان تا اول آذرماه در محل خانه کشتی شماره یک برگزار می شود که همچنان جای نام سیداحمد محمدی دارنده مدال های برنز و نقره وزن 65 کیلوگرم جهان در فهرست کشتی گیران دعوتی خالی است .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir محمدی که به خاطر عمل جراحی زانو تقریبا به مدت یک سال از میدان های رقابت دور بود، در مسابقات لیگ به ویژه فینال نمایش قابل قبولی داشت و توانست حتی در مقابل یونس امامی چهره جدید وزن 65 کیلوگرم در کمتر از 3 دقیقه با اختلاف 11 امتیاز کشتی را به سود خود به پایان ببرد.

با این حال گویا محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان هنوز برای دعوت سیداحمد محمدی کاملا متقاعد نشده و شاید هم خود محمدی شرایط حضور در اردو را ندارد، به هر صورت جای وی که یک کشتی گیر صاحب کلاس جهانی است و جایش کاملا در ترکیب تیم ملی احساس می شود، در اردو خالی است .

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
عرفان آیینی- امیرحسین مقصودی- محمد طالبی- میثم عبدی- حسن رحیمی- مصطفی حسین خانی- حسین شهبازی- شایان جلیل زاده (تهران) بهنام احسان پور- مسعود اسماعیل پور- حسین الیاسی- عزت اله اکبری- حسن یزدانی- کمیل قاسمی- احمد بذری- نعیم حسن زاده – امیرحسین کاوسی (مازندران) میثم نصیری (زنجان) یداله محبی (کرمانشاه) محمد میراحمدی- حسین جلالی نژاد (لرستان) سجاد غلامی (البرز)
سرمربی: محمد طلایی
مربیان: یک مربی به معرفی هیأت کشتی استان مازندران، تهران و لرستان
سرپرست: علی بیات

دومین اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان, اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری