دورخیز فرنگی کاران با 7 مرحله اردوی آماده سازی برای شرکت در قهرمانی 2019 آسیا
1397/10/11-11:10
1129
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

دورخیز فرنگی کاران با 7 مرحله اردوی آماده سازی برای شرکت در قهرمانی 2019 آسیا

نخستین اردو از 12 تا 21 دی ماه جاری در خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار خواهد شد

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از برگزاری 7 مرحله اردوی آماده سازی تا قهرمانی 2019 آسیا در شهر ژیان چین خبر داده که قرار است نخستین مرحله از این اردوها از 12 تا 21 دی ماه جاری در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir رقابت های قهرمانی آسیا طی روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98 در حالی برگزار می شود که به خاطر سخت تر شدن شرایط کسب سهمیه های المپیک، اعمال رنکینگ جدید اتحادیه جهانی کشتی و در کنار آن تنگاتنگ تر شدن رقابت کشورهای صاحب کشتی آسیایی از جمله خود چین، کار فرنگی کاران ایران به سادگی سال های قبل نخواهد بود.

به همین خاطر تصور می شود محمدبنا و کادر فنی وی در این اردوها باید خیلی جدی تر و هدفمند تر از گذشته و در راستای نزدیکتر کردن شاخص های نفرات برتر کشتی فرنگی به کشتی گیران طراز اول جهانی و حتی آسیایی گام بردارند.

از آنجایی که زمان تا جهانی قزاقستان و آغاز رقابت های کسب سهمیه به سرعت در حال سپری شدن است، می طلبد که محمد بنا متفاوت تر از گذشته به بررسی شاخص های کارساز و قابل مقایسه سرمایه های موجود با کشتی گیران طراز اول جهان پرداخته و از همین 7 اردو، کاهش سطح کلاس نفرات برتر ایران با برترین های جهان را در برنامه های خود قرار دهد.

بدون شک بنا می پذیرد که سرمایه های مطرح کشتی فرنگی ایران حتی نفرات طراز اول آن به شدت نیازمند هماهنگ شدن با تاکتیک ها، فنون هماهنگ با قوانین و آشنایی با ریزه کاری ها و حرفه ایی گری های قوانین همواره در حال تغییر هستند.

رقابت های قهرمانی آسیا طی 3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98 در شهر ژیان چین انجام خواهد شد، و جام بین المللی جهان پهلوان تختی که قرار است طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه سال جاری در اندیمشک برگزار شود، نخستین میدان جدی محمد بنا برای ارزیابی کشتی گیران مطرح کشتی فرنگی خواهد بود.

لازم به یادآوری است که بنا تا قهرمانی آسیا به جز جام تختی شرکت در دو تورنمنت بین المللی کرواسی و مجارستان را برای فرنگی کاران پیشنهاد و اعلام کرده است که نفرات اعزامی به این تورنمنت ها بر اساس شرایط اردویی انتخاب خواهند شد.

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان , محمدبنا, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

 

 

اشتراک گذاری