دستاوردهای قابل توجه نعمتی از جلسه با لالوویچ در مقر اتحادیه جهانی کشتی
1398/03/28-09:03
1078
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

دستاوردهای قابل توجه نعمتی از جلسه با لالوویچ در مقر اتحادیه جهانی کشتی

رفع خطر تعلیق کشتی ایران به خاطر بدهی ها و حل موضوع یخشکی در جام ساساری از جمله دستاوردهای این دیدار بود

بهروز نعمتى سرپرست فدراسیون کشتى عصر روز گذشته دوشنبه در راس هیأتی دیپلماتیک متشکل از دیپلمات هاى ایران در سوییس با نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانى کشتى دیدار و در خصوص مسائل مختلف کشتی کشورمان با وی گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این دیدار که بدون شک در شرایط بحرانی کنونی می تواند دستاوردهای قابل توجهی برای کشتی ایران داشته باشد، توانست به آب شدن مقداری از یخ های ایجاد شده بین اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی کمک کند.

برطرف شدن تعلیق کشتی ایران به خاطر بدهی های باقیمانده از فدراسیون رسول خادم و دوران سرپرستی بنی تمیم ،حل موضوع جریمه و محرومیت غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران و حذف مدال طلای محمدباقر یخشکی به خاطر عدم رعایت قوانین اتحادیه جهانی در مراسم اهدای مدال در رقابت های بین المللی ساساری ایتالیا را می توان از جمله دستاوردهای این دیدار قلمداد کرد.

به نظر می رسد، دیدار نعمتی با لالوویچ که می توانست بلافاصله پس از سرپرستی وی در فدراسیون کشتی نیز صورت گیرد، بسیاری از اختلاف نظرهای موجود بین اتحادیه و ورزش ایران در خصوص رعایت اساسنامه و برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی را نیز برطرف کرد که در واقع می توان آن را به عنوان چراغ سبز لالوویچ برای برگزاری بدون مشکل انتخابات تلقی کرد.

شکی نیست که با این اتفاق بلافاصله پس از بازگشت نعمتی از سویس، باید در انتظار فراهم شدن زمینه برگزاری انتخابات ریاست جدید فدراسیون کشتی بود.

لازم به یادآوری است یکی از موارد مطرح شده در این دیدار پرداخت بدهی های فدراسیون کشتى به اتحادیه جهانی بطور اقساطی بود.
لالوویچ همچنین از تمایل خود برای حضور در ایران خبر داده است.

نناد لالوویچ، uww ، بهروز نعمتی ، فدراسیون کشتی ایران ، پایگاه خبری اخبار کشتی ایران  

 

اشتراک گذاری