درفاصله سه روز به پایان ضرب الاجل تعیین شده، خادم تنها نامزد شرکت در انتخابات جدید فدراسیون کشتی
1396/07/23-21:07
1980
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

درفاصله سه روز به پایان ضرب الاجل تعیین شده، خادم تنها نامزد شرکت در انتخابات جدید فدراسیون کشتی

زمان ثبت نام نامزدها، پایان ساعات اداری 26 مهرماه به اتمام می رسد

در حالی که تا پایان ضرب الاجل تعیین شده یعنی 26 مهرماه جاری برای ثبت نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست جدید فدراسیون 3 روز بیشتر باقی نمانده است ،رسول خادم رییس وقت فدراسیون کشتی، تنها متقاضی شرکت در این انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی www.iwn.ir زمان ثبت نام متقاضیان در پایان ساعات اداری روز 26 مهرماه جاری به اتمام خواهد رسید و به نظر نیز می رسد که در شرایط کنونی کسی از چهره های مطرح و در اندازه های ریاست فدراسیون کشتی، تمایلی به شرکت در انتخابات و رقابت با خادم را نداشته باشد و این امر یعنی انتخاب دوباره و زود هنگام خادم و همچنین ادامه شرایط حاکم و سیاست گذاری های وی بر کشتی که باید دید در 4 سال آینده به چه سمتی حرکت خواهد کرد.

آیا همچنان صرف هزینه های کلان برای میزبانی های مسابقات مختلف و گسترش دیپلماسی برون مرزی تداوم خواهد داشت یا مسیر سرمایه گذاری ها به داخل و بازسازی زیر ساخت های کهنه ، اختصاص درصدی از بودجه 175 میلیارد تومانی به هیات ها، تحول در سیستم آموزش سنتی، استعدادیابی واقعی و در نهایت باز کردن دایره بسته مدیریتی و فراهم کردن شرایط برای فعالیت افراد توانمند و خواستار کمک به اعتلای کشتی و دهها مورد دیگر تغییر جهت خواهد داد.

به هر صورت خادم که شایع شده بود تمایلی برای ریاست دوباره در فدراسیون کشتی ندارد، با ثبت نام در همان ساعات اولیه روز 15 مهرماه نخستین روز از ضرب العجل تعیین شده بر تمام شایعات خط بطلان کشید و به آنهایی که اسب خود را زین کرده بودند، این بار در کشتی تاخت و تاز کنند، هشدار داد که قصد دارد همچنان در راس ورزش اول بماند و به اقدامات گسترده و شاید هم بی سابقه خود در 4 سال اخیر ادامه دهد.

خادم که دوره ریاست 4 ساله اش 14 دی ماه جاری به اتمام می رسد، در تاریخ 20 دی ماه 1390 با حکم مرحوم حجت اله خطیب و با سمت مدیرتیم های ملی کشتی فعالیت دوباره خود در ورزش اول را شروع و از ٢٨ مهرماه سال ٩٢ نیز از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی برگزیده شد و سپس در دی ماه همان سال طی انتخابات رسمی برای مدت 4 سال به عنوان رئیس انتخاب گردید.

لازم به یاداوری است که در دوره گذشته محمدرضا توپچی، حمید سیفی، علی بدیع و مجتبی شیرازی دیگر نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی بودند که هر یک به نوعی میدان را برای خادم خالی کردند.

انتخابات ریاست فدراسیون کشتی , رسول خادم , اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری