در یک عقب گرد دوباره محمد بنا هم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شد
1397/08/27-14:08
1960
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

در یک عقب گرد دوباره محمد بنا هم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شد

پیش از بنا، غلامرضا محمدی به سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب شده بود

با حکم حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان پس از 2 سال دوباره به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در حکم محمد بنا آمده است:

نظر به سال ها سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه مربیگری و با توجه به تأیید شورای فنی تیم های ملی به موجب این حکم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب می شوید.

امیدوارم با بهره گیری از نظرات تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، مدال آوران و مربیان کشتی کشور، در پیشبرد امور مربوطه و اعتلای نام ورزش ملی کشور در میادین مهم پیش رو موفق و سربلند باشید.

محمد بنا دارنده مدال نقره کشتی فرنگی جهان در سال 1983، سال ها سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

کسب 3 مدال طلا در المپیک 2012 لندن و 2 مدال برنز در المپیک 2016 برزیل و  قهرمانی چند جام جهانی و کسب نخستین عنوان نایب قهرمانی جهان و انتخاب  به عنوان بهترین مربی جهان از جمله افتخارات محمد بنا در دوران سرمربیگری وی در تیم ملی کشتی فرنگی است.

 

بنا پس از عدم موفقیت پیش بینی شده در بازی های المپیک 2016 ریو، از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کناره گیری کرد تا اینکه قرار شد امروز دوباره با حکم بنی تمیم مسوولیت سابق خود را به عهده بگیرد.

لازم به یادآوری است که هفته گذشته غلامرضا محمدی در یک عقب گرد 7 ساله یعنی از جهانی 2011 به بعد، دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب شده بود.

محمد بنا, تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان , پایگاه خبری اخبار

اشتراک گذاری