دبیر در نخستین انتخاب، حمید سوریان را به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی منصوب کرد
1398/05/05-00:05
1236
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی یادداشت

دبیر در نخستین انتخاب، حمید سوریان را به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی منصوب کرد

عبدالمهدی نصیرزاده نیز رییس کمیته لیگ شد

علیرضا دبیر رییس جدید فدراسیون کشتی در نخستین انتخاب خود حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک را به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و متاسفانه به جای سایت رسمی فدراسیون کشتی به نقل از دو رسانه معتبر خبری که دقایق اولیه بامداد امروز شنبه منتشر شد، قرار است مراسم معارفه سوریان صبح امروز شنبه در فدراسیون کشتی برگزار شود.

این درحالی است که عبدالمهدی نصیرزاده رقیب انتخاباتی دبیر نیز که با 12 رای در هر دو مرحله اول و دوم پشت سر دبیر قرار گرفت، قرار است به عنوان رییس کمیته لیگ و جایگزین دکتر توکلی معرفی شود.

این برای نخستین بار در تاریخ کشتی ایران است که 2 قهرمان و دارنده مدال های طلای کشتی آزاد و فرنگی المپیک در راس مدیریت ورزش اول و روی صندلی های اول و دوم قرار خواهند گرفت، که در جای خود اتفاق بسیار خوشایندی است .

در همین حال چقدر خوب بود که خبر دسته اول انتصاب سوریان و نصیرزاده که منبع اصلی آن فدراسیون است، به جای درز در سایر رسانه ها، ابتدا در سایت رسمی فدراسیون منتشر می شد تا رسانه های رسمی بتوانند با منبع فدراسیون اقدام به انتشار آن بکنند.

حمید سوریان، علیرضا دبیر، فدراسیون کشتی ، پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری