داورزنی: مجمع تا یکشنبه آینده برای ترغیب خادم به بازگشت فرصت دارد
1397/01/20-18:01
1241
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

داورزنی: مجمع تا یکشنبه آینده برای ترغیب خادم به بازگشت فرصت دارد

حال باید دید اعضای مجمع موفق خواهند شد خادم را به بازگشت ترغیب کنند یا خیر

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش امروز دوشنبه در در حاشیه دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به درخواست اعضای مجمع، تا یکشنبه آینده 26 فروردین ماه منتظر بازگشت رسول خادم به فدراسیون خواهیم ماند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir محمد رضا وزنی با بیان این مطلب افزود: اعضای مجمع فدراسیون کشتی با توجه به در پیش بودن عید مبعث درخواست کردند تا روز یکشنبه فرصتی داده شود که جلسه ای با خادم برگزار شود و او را مکلف به بازگشت کنند. 

وی گفت: تلاش دوستان بازگشت رسول خادم به ریاست فدراسیون کشتی است و ما هم به نظر مجمع احترام گذاشتیم، مطمئن باشید من هم به عنوان معاون وزیر با خادم تماس گرفته و خواهم خواست که به  فدراسیون بازگردد. 

وی تصریح کرد: کشتی از رشته های بسیار پر اهمیت برای همه ما و این رشته همیشه افتخار آفرین بوده است و ثبات کشتی برای اجرای برنامه هایش در بازی های آسیایی، جهانی و المپیک اهمیت زیادی دارد.  داورزنی اظهار داشت: وزارت ورزش باید به عنوان سخنگو مردم به تکلیف قانونی خود عمل می کرد و برهمین اساس مجمع فوق العاده دوم امروز با درخواست اعضا برگزار شد و برخی از روسا و مسئولان نهاد ها نظرات خود را اعلام کردند. 

وی گفت : اخیرا سازمان بازرسی کل کشور از وزارت ورزش خواستار تعیین تکلیف وضعیت مدیریتی فدراسیون کشتی شده و وزارت ورزش نیز در این خصوص طبق اساسنامه عمل خواهد کرد. 

با این حساب باید منتظر ماند و دید که به دنبال ناکامی یک ماهه اخیر این بار اعضای مجمع موفق خواهند شد رسول خادم را به صرف نظر از استعفا و بازگشت به راس مدیریت فدراسیون کشتی ترغیب کند یا خیر؟  

رسول خادم ,مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری