داورزنی در دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی اعلام کرد : باید کشتی هرچه زودتر از بلاتکلیفی خارج شود
1397/01/20-15:01
1232
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

داورزنی در دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی اعلام کرد : باید کشتی هرچه زودتر از بلاتکلیفی خارج شود

از لحاظ قانونی نیاز است که وضعیت فدراسیون مشخص شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عصر امروز در دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی در ارتباط با مشخص شدن تکلیف استعفای رسول خادم اعلام کرد: خادم واقعا برای ما عزیز است، ولی ورزش کشور و رویدادهای بزرگ و مهم پیش رو و حساسیت مردم بر روی نتایج ورزشی ایران، موضوعی نیست که به ما اجازه دهد کشتی بلاتکلیف بماند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی افزود : علاقه مند بودیم که رسول خادم به عنوان ریاست فدراسیون کشتی به کار خود ادامه دهد، چرا که بهمن ماه انتخابات فدراسیون برگزار شده بود، ولی به هر حال اتفاقاتی رخ داد که وضعیت فدراسیون کشتی را بلاتکلیف کرد و ادامه آن به هیچ وجه به صلاح کشتی و ورزش ایران نیست.
وی با بیان این که امروز باید در این مجمع فوق العاده تعیین تکلیف کنیم تا انتظارات مردم که همانا آرامش در این رشته است، محقق شود، از همه کسانی که در این مدت برای آرامش کشتی تلاش کردند ، تشکر کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: درست است که بخشی از اختیارات رسول خادم به بنی تمیم واگذار شده، اما این مسأله نافی مسئولیت رسول خادم نبود و از لحاظ قانونی نیاز است که وضعیت فدراسیون مشخص و از بلاتکلیفی خارج شود.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها یک خانواده هستند ، فاصله ای بین ما و کشتی نیست.

داورزنی عنوان کرد: با یک میلیارد تومانی که ظرف دور روز گذشته به فدراسیون کشتی پرداخت کردیم، صدرصد اعتبارات این رشته از طرف وزارت ورزش پرداخت شده است ، سهم کشتی از اعتبارات ورزش بعد از فوتبال ، حداقل دو برابر رشته های دیگر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا دیروز منتظر بودیم خادم به محل مسئولیت خود در فدراسیون برگردد ولی عدم حضور ایشان، وزارت و مجمع را در شرایطی قرار می دهد که هر چه سریعتر ورزش اول کشور را با تعیین سرپرست از بلاتکلیفی خارج کنند.

رسول خادم – داور زنی – مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی

اشتراک گذاری