خادم به دیدار لالوویچ می رود
1397/02/04-13:02
1528
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

خادم به دیدار لالوویچ می رود

این دیدار اواخر هفته جاری در صربستان انجام خواهد شد

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی ایران اواخر هفته جاری برای یک دیدار مهم و تعیین کننده با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی به صربستان می رود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی بررسی وضعیت میزبانی مسابقات بین المللی کشتی در ایران از جمله میزبانی مسابقات آسیایی نونهالان ، جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2018 میلادی، میزبانی رقابت های کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی جهان ، میزبانی ایران برای جام های جهانی آزاد و فرنگی در سال 2019 میلادی و میزبانی مشترک رقابت های امیدهای جهان در سال 2020 میلادی با کشور فنلاند  از جمله موارد مورد بحث خادم با لالوویچ خواهد بود.

همچنین قرار است در این جلسه در مورد نارضایتی کشتی گیران از جابجایی زمان وزن کشی از بعداز ظهر به صبح، وضعیت داوری کشتی جهان و ادامه نابرابری فاصله داوران کشورهای اروپایی با دیگر قاره ها و برخی موارد دیگر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی مذاکره صورت گیرد.

لازم به یادآوری است با وجود تاکید کمیته بین المللی المپیک نسبت به تشکیل جلسه مشترک مسوولان ورزشی ایران با رییس اتحادیه جهانی کشتی و نماینده این کمیته در خصوص عدم رویارویی کشتی گیران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی مذاکرات خادم با لالوویچ می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

رسول خادم ,ننادلالوویچ , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری