حمید سوریان در نظر سنجی UWW محبوب ترین فرنگی کار جهان شد
1399/09/07-22:09
1388
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت کشتی فرنگی

حمید سوریان در نظر سنجی UWW محبوب ترین فرنگی کار جهان شد

گرایی به عنوان دوم رسید

حمید سوریان از نگاه کاربران فضای مجازی در پیج اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی به عنوان محبوب ترین فرنگی کار جهان شناخته شد ، این درحالی است که محمدعلی گرایی نیز که در فینال این نظرسنجی با سوریان رقابت داشت در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در این نظر سنجی نام کشتی گیران مطرحی همچون کارلین، ولاسوف، الکسانیان، گاردنر، بوررو و ... قرار گرفته که در میان اسامی 16 نفر حاضر در این رقابت نام حمید سوریان دارنده مدال طلای المپیک و 6 مدال طلای جهان و محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان نیز وجود داشت.

بر اساس رأی کاربران حمید سوریان محبوب تر از شینیبو اتو از ژاپن و آرتور الکسانیان از ارمنستان و  رومن ولاسوف قهرمان نامدار روسیه بود و به مرحله فینال راه یافت.

از سوی دیگر نیز محمدعلی گرایی با نظر کاربران محبوب تر از پیتر کایروف از بلغارستان، رضا کایالپ از ترکیه و الکساندر کارلین قهرمان افسانه ای از روسیه شناخته شد و به دیدار فینال رسید.

در دیدار فینال این نظرسنجی حمید سوریان با کسب اکثریت آرا به عنوان محبوب ترین فرنگی کار جهان شناخته شد

پیش از این در نظرسنجی به عمل آمده توسط اتحادیه جهانی کشتی حسن یزدانی  قهرمان المپیک و جهان به عنوان محبوب ترین آزادکار جهان انتخاب شده بود.

حمید سوریان, اتحادیه جهانی کشتی, محبوب ترین کشتی گیر فرنگی جهان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری