حمید سوریان بطور رسمی به عنوان نماینده ایران برای شرکت در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی معرفی شد
1399/03/13-19:03
867
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی یادداشت

حمید سوریان بطور رسمی به عنوان نماینده ایران برای شرکت در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی معرفی شد

وی قرار است در انتخابات هیات رییسه که در خلال قهرمانی 2020 جوانان جهان برگزار می شود ، شرکت کند

فدراسیون کشتی امروز بطور رسمی از نامزدی حمید سوریان به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی که قرار است در خلال رقابت های قهرمانی 2020 جوانان جهان برگزار شود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir به دنبال ماهها رایزنی علیرضا دبیر با روسای فدراسیون کشورهای صاحب کشتی از جمله روسیه ، قزاقستان ، امریکا، آذربایجان ، ژاپن و تنی چند از اعضای هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی، حمید سوریان یکی از چهره های نام آور کشتی فرنگی ایران و جهان را به عنوان نامزد ایران در انتخابات آینده هیات رییسه معرفی کرد.

اکنون سوریان که از کشتی گیران بسیار نام آشنا برای کشورهای صاحب کشتی و حتی اتحادیه جهانی کشتی است، باید به همراه فدراسیون کشتی و در راس آن علیرضا دبیر و یک دیپلماسی به روز و کارامد و البته هزینه ای قابل توجه سخت تلاش کند تا بلکه بتواند، جایگزین رسول خادمی شود که بسیار مفت و مجانی جایگاهی بسیار گران در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی را از دست داد.

سوریان که برای آخرین بار در مقام یک قهرمان صاحب نام در المپیک 2016 به روی تشک رفت، یک مدال طلای المپیک و 6 طلای رقابت های جهانی را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز نایب رییس فدراسیون کشتی ایران است .

حمید سوریان , علیرضا دبیر, هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری