جهانی کشتی فرنگی 2019 قزاقستان- گرایی سومین سهمیه المپیک را کسب کرد
1398/06/26-10:06
897
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

جهانی کشتی فرنگی 2019 قزاقستان- گرایی سومین سهمیه المپیک را کسب کرد

وی با پیروزی مقابل نماینده مولداوی هم سهمیه گرفت و هم راهی دیدار رده بندی شد

محمدعلی گرایی نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران صبح امروز در گروه شانس مجدد رقابت های جهانی 2019 که در شهر نورسطلان قزاقستان جریان دارد، با حساب 5 بر 5 دانیل کاتاراگا از مولداوی را شکست داد تا هم سهمیه المپیک را کسب کند و هم مجوز حضور در دیدار رده بندی را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir گرایی که روز گذشته پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و سوم به ترتیب  کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی و الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان شکست داده راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود در یک غافلگیری مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد 9 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها راه یافت .

وی در این گروه مقابل دانیل کاتاراگا دارنده مدال نقره جهان و طلای زیر 23 سال جهان از مولداوی در یک کشتی سخت و نفسگیر با نتیجه 5 بر 5 به پیروزی رسید و ضمن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، راهی دیدار رده بندی شد.

حالا بعد از ظهر گرایی در این دیدار به مصاف کارپت چالیان دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از ارمنستان خواهد رفت .

دیدارهای رده بندی سه وزن سوم بعد از ظهر امروز برگزار می شود و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران , محمدعلی گرایی ,جهانی کشتی فرنگی 2019 قزاقستان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

 

اشتراک گذاری