جهانی کشتی آزاد 2018 مجارستان – نمایندگان ایران در 2 وزن پایانی حریفان خود را شناختند
1397/07/29-19:07
1931
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

جهانی کشتی آزاد 2018 مجارستان – نمایندگان ایران در 2 وزن پایانی حریفان خود را شناختند

امامی و گلیج در مسیری سخت

مراسم قرعه کشی 2 وزن پایانی رقابت های پایانی کشتی آزاد قهرمانی 2018 جهان که در شهر بوداپست مجارستان جریان دارد، ساعاتی پیش انجام شد و یونس امامی و مجتبی گلیج در اوزان 70 و 97 کیلوگرم حریفان خود را شناختند .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی وضعیت جدول 2 نماینده ایرانی در روز پایانی رقابت های کشتی آزاد که مسیری سخت برای رسیدن به مدال را برای آنها ترسیم کرده است به شرح زیر است :

وزن 70 کیلوگرم: یونس امامی در دور اول با سالکازانوف از اسلواکی مسابقه می دهد و در صورت پیروزی باید به مصاف یاکوبیشویلی قهرمان سال 2017 جهان از گرجستان برود.

جیمز گرین از آمریکا، گاژی ماگومداف از روسیه و اختیار نوروزاف از ازبکستان و مصطفی کایا از ترکیه در گروه امامی قرار دارند.

وزن 97 کیلوگرم: مجتبی گلیج، در دور نخست به مصاف آلبوروف از آذربایجان می رود. کشتی گیری که گلیج در فینال جام یاشاردوغو 10 بر صفر به وی باخت .

این کشتی گیر آذربایجانی در همین جام یاشاردوغو موفق شد کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا را هم مغلوب کند.

برنده کشتی گلیج و آلبوروف به مصاف برنده مسابقه کره جنوبی و چین می رود.

در گروه گلیج، عبدالرشید سعدالله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه، ماگومد ابراگیموف از ازبکستان و اودیکادزه گرجستانی نیز حضور دارند و از این نفرات یک نفر فینالیست می شود.

در بالای جدول کایل اسنایدر آمریکایی کار راحتی برای فینالیست شدن دارد.

کشتی آزاد جهانی 2018 مجارستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری