جهانی کشتی 2020 لغو شد
1399/08/21-00:08
763
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

جهانی کشتی 2020 لغو شد

اتحادیه جهانی در نظر دارد این رقابت ها را به صورت جام جهانی برگزار کند

اتحادیه جهانی کشتی پس از کش و قوس های فراوان به این نتیجه رسید که شرایط برای برگزاری رقابت های جهانی 2020 بزرگسالان هم فراهم نیست، اما تصمیم گرفت در همان تاریخ اعلام شده قبلی یک دوره مسابقه به صورت جام جهانی برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، پیش از این قرا بود که رقابت های کشتی بزرگسالان جهان روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود که اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.

اتحادیه جهانی در نظر دارد که این مسابقات را در شکلی جدید با نام جام جهانی و به صورت انفرادی برگزار کند که نحوه برگزاری این مسابقات بزودی از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام می شود.

مسئولان اتحادیه جهانی کشتی پیش از این اعلام کرده بودند که اگر قرار به برگزار شدن مسابقات جهانی در سال 2020 باشد باید از معیارهایی که توسط کمیته اجرایی تعیین شده است پیروی کنند و برای برگزاری هر مسابقه باید 8 تیم از 10 تیم برتر رنکینگ و حداقل 70٪ کشورهای شرکت کننده سال قبل در آن حاضر باشند (بر اساس حضور ورزشکار سال قبل).

این درحالی است که پیش از این چندین کشور از جمله آمریکا، کانادا، ژاپن، قزاقستان و کوبا به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا از حضور در این رقابت ها انصراف داده بودند.

اتحادیه جهانی کشتی, قهرمانی کشتی 2020 جهان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری