جهانی 2017 کشتی آزاد – فرانسه، اطری، احسان پور، یزدانی و محبی حریفان خود را شناختند
1396/06/02-20:06
1781
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

جهانی 2017 کشتی آزاد – فرانسه، اطری، احسان پور، یزدانی و محبی حریفان خود را شناختند

آغاز مسابقات از ساعت 12:30 فردا جمعه به وقت ایران

مراسم وزن کشی چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی 2017 جهان، امشب (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و اطری ، احسان پور، یزدانی و محبی نمایندگان ایران در اوازان 57 ، 61 ، 86 و 125 کیلوگرم روی باسکول رفته حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول کشتی های نمایندگان ایران که فردا جمعه از ساعت 12:30 روی 4 تشک آغاز خواهد شد به شرح زیر است :

وزن 57 کیلوگرم: شرکت کننده 29 نفر

رضا اطری، در دور اول به مصاف زهیر ال اوراکی از فرانسه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده آندری یاتسنکو از اوکراین و توماس گیلمان از آمریکا کشتی می گیرد.

در گروه اطری هاک جین جونگ قهرمان بازی های آسیایی از کره شمالی حضور دارد.

وزن 61 کیلوگرم: شرکت کننده 31 نفر

بهنام احسان پور، در دور اول با هان سونگ کیم نایب قهرمان سال 2017 آسیا از کره شمالی روبرو می شود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه یولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک از کوبا و مینگ هو لیو از چین کشتی می گیرد.

در گروه احسان پور حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان حضور دارند.

وزن 86 کیلوگرم: شرکت کننده 34 نفر

حسن یزدانی، پس از استراحت در دور اول در دور بعد به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان پیتر یانولوف از مولداوی و پول گریفو از پرو کشتی می گیرد.

وزن 125 کیلوگرم: شرکت کننده 24 نفر

یداله محبی، در دور اول به مصاف داوید مودزمانشویلی از ازبکستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با آلن زاسایف از اوکراین رو به رو می شود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12:30 (به وقت ایران) فردا جمعه آغاز می شود.

کشتی آزاد- قهرمانی 2017 جهان – فرانسه

اشتراک گذاری