جایزه بزرگ گرجستان – 3 مدال طلا یک نقره و 3 برنز حاصل تلاش کاروان 29 نفره ایران در روز نخست
1398/05/17-23:05
828
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

جایزه بزرگ گرجستان – 3 مدال طلا یک نقره و 3 برنز حاصل تلاش کاروان 29 نفره ایران در روز نخست

ناصرپور، کاویانی نژاد و امامی صاحب مدال طلا شدند، تیموری تقره گرفت و یخکشی، عبدولی و دلخانی هم صاحب مدال برنز شدند

تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران که در مجموع با 19 کشتی گیر فرنگی و 10 کشتی گیر آزاد در رقابت های جایزه بزرگ گرجستان شرکت کرده است، در پایان رقابت های 4 وزن نخست آزاد و 3 وزن اول فرنگی به 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 3 مدال برنز دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، در پایان رقابت های روز نخست در اوزان 61، 70، 79 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد و 55، 63 و 72 کیلوگرم کشتی فرنگی که طی روزهای 16 و 17 مردادماه در شهر تفلیس برگزار شد ، پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد در وزن 55 و 72 کیلوگرم کشتی فرنگی و یونس امامی در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافتند.

امروز در ادامه این رقابت ها در کشتی فرنگی حامد تاب در وزن 67 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و در کشتی آزاد نیز پیمان بیابانی در وزن 65 کیلوگرم راه دیدار فینال شد.

همچنین علیرضا سرلک و رضا افضلی در اوزان 57 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد و شیرزاد بهشتی طلا و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در دیدار رده بندی حضور دارند.

ابوالفضل حاجی پور در وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد و محمدجواد رضایی و پژمان پشتام در وزن 67 و 77 کیلوگرم نیز باید در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهند.

فردا در ادامه این رقابت ها در 86 کیلوگرم کشتی آزاد که 11 نفر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور نخست به مصاف حریفی از کشور آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با کشتی گیری از گرجستان دیدار می کند.

 در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی، که 12 نفر حاضر هستند، محمدهادی ساروی در دور نخست با نماینده کشور میزبان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران آمریکا و قرقیزستان می رود، علی اکبر حیدری دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با کشتی گیر آذربایجانی مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم با نماینده کشور گرجستان سرشاخ می شود.


در وزن 130 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، شهاب قوره جیلی و پارسا نظری در دور نخست با یکدیگر کشتی می گیرند و برنده این رقابت در دور بعد به مصاف حریفی از کشور آذربایجان می رود.

مسابقات اوزان فوق از ظهر (جمعه)  آغاز خواهد شد.

کشتی آزاد, کشتی فرنگی, کشتی جایزه بزرگ گرجستان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری