جایزه بزرگ کشتی فرنگی مجارستان - حاجی پور، ارسلان و قادریان حریفان خود را شناختند
1397/04/02-08:04
1446
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

جایزه بزرگ کشتی فرنگی مجارستان - حاجی پور، ارسلان و قادریان حریفان خود را شناختند

مسابقات از صبح امروز آغاز می شود

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان از صبح امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر گیور مجارستان آغاز می شود که سه کشتی گیر ایرانی به روی تشک خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، تیم اعزامی کشورمان با 8 کشتی گیر در این مسابقات حضور یافته است که وضعیت جدول نمایندگان ما در 5 وزن نخست به شرح زیر است :

در وزن 63 کیلوگرم که 11 کشتی گیر حضور دارند، محسن حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان سلیمان اف از قرقیزستان و تاماس از صربستان می رود.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با فریتچ از مجارستان کشتی می گیرد در این وزن نیز 11 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 82 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند یوسف قادریان در دور اول با پولیوادوف از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله بعد به مصاف برنده عزیزبیکوف از قرقیزستان و دل محمداف از قزاقستان می رود.

در روز دوم این مسابقات (یکشنبه) نیز محمد فقیری و رضا عباسی در وزن 60 کیلوگرم، محمدرضا گرایی و حامد تاب در وزن 67 کیلوگرم و مهدی فلاح در وزن 87 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بر اساس برنامه این مسابقات که به عنوان سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی نیز محسوب می شود، رقابت های اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم روز 2 تیر و رقابت های اوزان 60، 67، 77، 87 و 130 کیلوگرم روز 3 تیرماه برگزار خواهد شد.

جایزه بزرگ کشتی فرنگی مجارستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری