جام یاشاردوغو ترکیه : تیموری به مدال برنز دست یافت، شعبانی راهی فینال شد
1398/04/22-23:04
1359
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

جام یاشاردوغو ترکیه : تیموری به مدال برنز دست یافت، شعبانی راهی فینال شد

شعبانی عصر یکشنبه در فینال وزن 97 کیلوگرم به مصاف کایل اسنایدر می رود

عصر شنبه در روز سوم رقابت های جام بین المللی کشتی آزاد یاشاردوغو که در شهر استانبول ترکیه جریان دارد، از میان 5 کشتی گیر ایرانی دراین رقابت ها، بهمن تیموری به مدال برنز وزن 79 کیلوگرم دست یافت و علی شعبانی نیز راهی دیدار فینال وزن 97 کیلوگرم شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ،  بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 13 بر 2 از سد اندر جوشکان از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، در این مرحله مقابل الکساندر درینگر از آمریکا با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

تیموری در دیدار رده بندی مقابل ابوبکر آباکاروف از آذربایجان با نتیجه 7 بر 4 پیروز و صاحب مدال برنز شد.

یداله محبی در وزن 125 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر عبداله اوماج از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، در این دیدار با نتیجه 12 بر صفر مقابل طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

محبی در دیدار رده بندی با نتیجه 10 بر صفر مقابل دانیل لیگتی از مجارستان شکست خورد و پنجم شد، در این وزن آکگول قهرمان شد.

در وزن 97 کیلوگرم که ما دو نماینده داشتیم ، علی شعبانی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 آبراهام کونیدو روآنو از ایتالیا را مغلوب کرد، در دور بعد مقابل فاتح یاشارلی از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر (سه اخطاره) پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

شعبانی در این مرحله مقابل اصلان بک آلبوروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر و سه اخطاره به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد، این مبارزه با حرکات ناجوانمردانه ای از سوی آلبوروف همراه بود که داوران به وی کارت قرمز دادند.

شعبانی در دیدار فینال به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می رود.
عباس فروتن دیگر نماینده کشورمان در وزن 97 کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل پاولو اولینیک از مجارستان با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل اسنایدر آمریکایی، از دور رقابت ها کنار رفت.
در روز نخست این رقابت ها عرفان جعفریان در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت ها کنار رفت.
دیدارهای رده بندی و فینال اوزان فوق عصر یکشنبه برگزار می شود.

جام بین المللی کشتی آزاد یاشاردوغو, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری