جام پیت لاسینسکی لهستان- ساروی با قهرمانی در 97 کیلوگرم مسافر المپیک شد
1400/03/24-10:03
761
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

جام پیت لاسینسکی لهستان- ساروی با قهرمانی در 97 کیلوگرم مسافر المپیک شد

میرزازاده هم صاحب پیراهن تیم ملی در وزن 130 کیلوگرم شد

در پایان مسابقات 5 وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان، که شب گذشته (یکشنبه) در شهر ورشو لهستان برگزار شد، هادی ساروی با پیروزی مقابل مهدی بالی دیگر ایرانی حاضر در فینال هم برنده مدال طلای وزن 97 کیلوگرم شد و هم جواز حضور در المپیک 2021 توکیو را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل ار فدراسیون کشتی، نتایج 2 نماینده ایران در وزن 97 کیلوگرم به شرح زیر است :

محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر ارگالی آیخیمبایف از ازبکستان را از پیش رو برداشت، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر تادیوس میچالیک از لهستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، در این مرحله مقابل مارتین ساوولاینن از فنلاد با نتیجه 10 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

از طرف دیگر ، مهدی بالی در دور نخست با نتیجه 4 بر یک ماتیاس باک از دانمارک را مغلوب کرد، در دور دوم با نتیجه 8 بر 5 از سد اسلام عباس اف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بالی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 و ضربه فنی جرارد کورنیزاک از لهستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

در فینال ساروی موفق شد با حساب 3 بر صفر بالی را شکست داده به عنوان قهرمانی دست یابد.

پیش از این شنبه شب امین میرزازاده با پیروزی برابر علی اکبر یوسفی در فینال وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا و پیراهن تیم ملی در المپیک 2021 را به دست اورد.

کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی, محمدهادی ساروی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری