جام پلیکونه ایتالیا- کریمی مدال نقره گرفت ، احسان پور حذف شد
1399/12/18-15:12
845
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

جام پلیکونه ایتالیا- کریمی مدال نقره گرفت ، احسان پور حذف شد

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد باید به دنبال یک کشتی گیر 65 کیلوگرمی دیگر باشد

رقابت های معتبر و رنکینگی جام بین المللی کشتی آزاد و فرنگی متئو پلیکونه ایتالیا در حالی یکشنبه شب به پایان رسید که تیم دو نفره کشتی آزاد ایران با یک مدال نقره و یک حذفی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir از میان 2 نماینده ایران در این رقابت ها که مدال داران جهانی و المپیک متعددی در هر دو رشته آزاد و فرنگی شرکت کرده بودند، علیرضا کریمی به مدال نقره وزن 97 کیلوگرم دست یافت و بهنام احسان پور هم با یک کشتی و شکست مقابل نماینده بی نام و نشان هندی از دور رقابت ها حذف شد.

با این حساب تصور می شود نمایش ضعیف احسان پور در این رقابت ها کادر فنی را ترغیب کند تا به دنبال یکی دیگر از 65 کیلوگرمی های موجود در کشتی ایران باشد ، چراکه با عملکرد احسان پور نه تنها نمی شود برای کسب مدال در المپیک امیدوار بود، حتی نمی توان در رقابت های گزینشی به سهمیه هم دست یافت .

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم بهنام احسان پور در دور اول با نتیجه 8 بر 9 مقابل روهیت از هند مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیر مغولستان، احسان پور از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 6 بر 3 هایدن زیلمر از آمریکا را مغلوب کرد وی در  دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر ابراهیم جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. کریمی در این دیدار به مقابل کولین مور دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از آمریکا با نتیجه 3 بر 3 مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

جام بین المللی کشتی پلیکونه ایتالیا, علیرضا کریمی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران  

اشتراک گذاری