جام بین المللی کشتی آزاد یاشاردوغو - تیموری و محبی در دیدار رده بندی
1398/04/21-21:04
1272
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

جام بین المللی کشتی آزاد یاشاردوغو - تیموری و محبی در دیدار رده بندی

فروتن و شعبانی حریفان خود را شناختند

امروز در ادامه رقابت های جام بین المللی کشتی آزاد یاشاردوغو که در شهر استانبول ترکیه جریان دارد، بهمن تیموری و یداله محبی در اوزان 79 و 125 کیلوگرم پس از یک پیروزی و یک شکست راهی دیدار رده بندی شدند که عصر فردا باید به مصاف حریفان خود بروند .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران  www.iwn.ir  تیموری در وزن 79 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 13 بر 2 از سد اندر جوشکان از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و . در این مرحله مقابل الکساندر درینگر از آمریکا با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

وی در دیدار رده بندی به مصاف ابوبکر آباکاروف از آذربایجان می رود.

 

یداله محبی در وزن 125 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر عبداله اوماج از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، اما در این مرحله با نتیجه 12 بر صفر مقابل طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

محبی در دیدار رده بندی با دانیل لیگتی از مجارستان کشتی می گیرد.

مسابقات فینال و رده بندی اوزان فوق فردا شب (شنبه) برگزار می شود.
در روز نخست این رقابت ها عرفان جعفریان در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت ها کنار رفت. فردا نیز علی شعبانی و عباس فروتن دو نماینده کشورمان در وزن 97 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

عصر امروز مراسم قرعه کشی اوزان 74، 86، 92 و 97 کیلوگرم این رقابت ها نیز برگزار شد  که علی شعبانی و عباس فروتن 2 نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران حریفان خود را شناختند، در این وزن که 11 نفر شرکت دارند، شعبانی در دور نخست به مصاف آبراهام کونیدو روآنو از ایتالیا می رود که در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف فاتح یاشارلی از ترکیه خواهد رفت.

عباس فروتن هم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با پاولو اولینیک از مجارستان مبارزه می کند که در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا و شاهین از ترکیه می رود.

جام بین المللی یاشاردوغو ترکیه  , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری