تیم 4 نفره کشتی آزاد ایران با کسب 2 مدال طلا در رقابت های رنکینگ اتحادیه جهانی در ایتالیا به کار خود پایان داد
1398/10/29-16:10
984
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

تیم 4 نفره کشتی آزاد ایران با کسب 2 مدال طلا در رقابت های رنکینگ اتحادیه جهانی در ایتالیا به کار خود پایان داد

احسان پور و امامی در روز دوم این رقابت ها با شکست مقابل حریفان حذف شدند

تیم 4 نفره کشتی آزاد ایران که برای شرکت در رقابت های رنکینگ امتیازی اتحادیه جهانی کشتی به شهر رم ایتالیا سفر کرده بود با کسب 2 مدال طلای محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع در اوزان 97 و 125 کیلوگرم به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران امروز در ادامه در این رقابت ها پس از یک دور پیروزی، با شکست در مقابل حریفان از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم بهنام احسان پور در دور نخست مقابل گور اوگانسیان دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از اوکراین با نتیجه 4 بر 4 پیروز شد، اما در دور بعد در مصاب با واسیلی شوپتار دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه 6 بر 4 مغلوب و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، حذف شد.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 15 بر 5 از سد جیمز گرین دارنده مدال نقره جهان از آمریکا گذشت، اما در دور دوم مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه 7 بر یک مغلوب و با توجه به مغلوب شدن این حریف ترک در دورهای بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان روز گذشته، در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد، در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار فینال شد و در این دیدار نیز الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

زارع در دیدار پایانی مقابل بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

رده بندی انفرادی این مسابقات که به دلیل به حدنصاب نرسیدن کشتی گیران در 2 وزن، در 8 وزن برگزار شد به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- توماس گیلیمان (آمریکا) 2- جوزف کولون (آمریکا) 3- استیون میچیچ (صربستان) و مینگهو لیو (چین).


61 کیلوگرم: 1- راوی کومار (هند) 2- نورسلیم سانایف (قزاقستان) 3- نوربولات عبداله یف (قزاقستان).


65 کیلوگرم: 1- باجرانگ باجرانگ (هند) 2- جردن اولیور (آمریکا) 3- زاین رترفورد (آمریکا) و صلاح الدین کلیجسالیان (ترکیه) ... 8- بهنام احسان پور (ایران).


74 کیلوگرم: 1- کایل داک (آمریکا) 2- سنور دمیرتاش (ترکیه) 3- دانیار کایسانوف (قزاقستان) و فضلی اریلماز (ترکیه) ... 7- یونس امامی (ایران).


79 کیلوگرم: 1- واسیلی میخایلوف (اوکراین) 2- احمدخان تمبوتوف (روسیه) 3- کارملو لومیا (ایتالیا).


86 کیلوگرم: 1- زاهید والنسیا (آمریکا) 2- الکساندر درینگر (آمریکا) 3- فاتح اردین (ترکیه) و جیمز دونی (آمریکا).


97 کیلوگرم: 1- محمدحسین محمدیان (ایران) 2- الکساندر هوشتین (بلاروس) 3- کایل اسنایدر (آمریکا) و مورازی مچدلیدزه (اوکراین).


125 کیلوگرم: 1- امیرحسین زارع (ایران) 2- بیلال ماخوف (روسیه) 3- یوسوپ باتیرمورزایف (قزاقستان) و آمارور دسی (کانادا).                                                      

کشتی آزاد, رنکینگ امتیازی اتحادیه جهانی کشتی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

 

اشتراک گذاری